Nabytki cz. 2 :P

Dzisiaj podskoczyłam na targ kupić jakiś sweter a przy okazji chapnęłam buty i czapki:)Nienawidzę nosić czapki i nigdy nie nosze ale obiecałam sobie że to zmienię i dzisiaj kupiłam dwie każda za 20zł.Dodatkowo wyłapałam pewnie znane wam już z innych blogów buty które kosztowały jedyne 39zł no i sweter za 55zł:)Jeśli chodzi o sweter to nie byłam przekonana do tego koloru ale stwierdziłam że mam mało kolorów w szafie i chyba czas to zmienić:)
Jakoś nigdy nie pokazuje stylizacji  a dzisiaj chciałam to zrobić to pech chciał że aparat mi się coś zawiesił w trakcie i niestety nic z tego:(Obiecuję że niedługo przedstawię stylizację z nowymi rzeczami:)






58 komentarzy:

  1. Jaaaa ! Ale słodko wyglądasz w tej pierwszej czapieee! ;op
    Identyczne buty ma moja mama i ja, i powiem ci że podeszwy są jakieś dziwne, rozpływają się dosłownie na boki. Wyrzuciłyśmy je i teraz tak dziwnie klapią. :D
    + Na 7 zdjeciu to jesteś Ty? :D Nie poznaje Cie hyhyhyhyh :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Właśnie tak mi się wydawało że pewnie się rozczłapią no ale na szczęście nie był drogie:P
      Tak to ja:)Taką mam minę jak mam nosić czapkę:)

      Usuń
    2. heheh to zupełnie tak jak ja. ;] Też nienawidzę nosić czapek ale w tym roku sobie powiedziałam że zacznę nosić żeby nie niszczyć włosów.

      Usuń
    3. No ja też muszę bo jestem straszny zmarzluch:)Moje włosy są i tak zniszczone więc nic im nie straszne:)

      Usuń
  2. Uwielbiam Twój nowy wygląd bloga! Jest taki przejrzysty, przytulny, ładny, ahh! <3 :):) Lubię tu wracać.:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku bardzo mi miło:)Nie sądziłam że ktoś zwróci uwagę na wygląd mojego bloga:)Cały czas nad nim pracuję bo ciągle nie jest taki jak bym chciała ale nie potrafię lepiej.Staram się zrozumieć te całe kody html żeby trochę tu pozmieniać ale nie mogę tego pojąć:)

      Usuń
    2. Już nic nie zmieniaj. :))

      Usuń
  3. hahahahah no to malenka poszalalas ;D widze,ze tez nabylas pande:P ja uwielbiam te czapki:P.Butki sa mega sama bym je brala bez zastanowienia za taka cene :).Sweterek ma bardzo ladny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A poszalałam a co:))
      Dziękuję:)

      Usuń
  4. ale fajna ta misiowa czapa! i kolor swetra <3

    OdpowiedzUsuń
  5. czapka jest meeeega! Mam takie butki tylko czarne no i wlasnie się "rozczłapały" i zaczęły dziwnie chlupać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)No szkoda ale ja i tak zawsze szybko niszczę buty więc przeboleję,do tego za tą cenę:)

      Usuń
  6. ale mi się podobają Twoje nabytki!!!!!!!!!! słodka czapka właśnie takiej szukam
    będę tu częstym gościem pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi się podoba ten szalik czy to komin cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne rzeczy :D

    Może masz ochotę na zakupy? U mnie do wygrania bon na zakupy do takich
    sklepów jak : C&A, H&M, New Yorker czy Reserved :) Zapraszam :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Ochotę na zakupy to ja mam ale szczęścia w konkursach nie mam:)

      Usuń
  9. sztybety ładniutkie :) kiedyś takie przymierzałam, ale tragicznie na moich stopach wyglądały ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Mi też się wydaja takie jakieś duże ale nie wygląda to tak źle:)

      Usuń
  10. No i za to lubie nasze polskie bazarki!!! Mozna kupic tanio fajne rzeczy... haha super foty!!! :D Ta co sciagasz czape jest swietna ahaha ... tez mysle czy nie kupic sobie takiej czapki z uszami... ale ja ogladalam na allegro i sa drozsze... w czwartek u mnie na Dzikim Wschodzie targ jest to musze sie wybrac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,można tanio kupić fajne rzeczy.Ostatnio w sklepie kupiłam buty za 129zł a po tygodniu te same i tej samej firmy znalazłam na targu za 59zł ale się wściekłam:)Już coś myślę że w sobotę wybiorę się na kolejny targ:)

      Usuń
    2. Ja też uwielbiam kupować ciuchy na targu. Mają tanio i czasami takie same np.buty jak w sklepie tylko za niższą cenę. Przyznam się że 1/2 mojej szafy to ubrania z targu. ;]

      Usuń
    3. ja też teraz przerzucam się na targowe łupy:)

      Usuń
  11. Powiem Tak :D
    po pierwsze super post :)) świetne zdjęcia:))
    Po drugie świetne butu ponieważ mam takie same tylko brązowe :D hehe
    Po 3 super czapka bo poluję na tą samą ;D mialam sie wybrac nie dlugo na ryneczek po nią ;D hehehe
    A sweterek tez bardzo super ;D tez ostatnio chcialam wzbogacic moja szafę bo uznałam ze za duzo w niej kolorów nude i ecri bo uwielbiam je ;D hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie:)
      Dokładnie u mnie w szafie jeśli chodzi o ciuchy zimowe to mam same kolory brązowe,czarne i beżowe od teraz wprowadzam kolory na jesień i zimę:)

      Usuń
  12. piekne rzeczy!!


    Obserwuję i zapraszam do mnie :
    http://www.love-drug-fashion.blogspot.com/
    Liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  13. czapka z uszami jest świetna ! no i ceny... super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupki :)Uwielbiam te czaoki z uszami :)))!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega sweter <3
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam taką czapaje;) a buty są ekstra! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Czapaja cieplutka jest:)

      Usuń
  17. Też nie lubiłam czapek, ale teraz dobrze się w nich czuję :) Twoje nowe świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne buty, piękne czapki, piękny sweter i piękna TY :D
    A przy okazji dostałam nagrodęęęęęę;;p dziękuje, boskie to jest ;D na pewno zrecenzuje na blogu ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana ślicznie:)
      No to się cieszę że dotarło:)A całe jest,nic się nie zniszczyło?

      Usuń
  19. Buciki są genialne :) A zmywać tych lakierów bardzo nie lubię :P Ale za taki śliczny efekt jestem w stanie się troszkę pomęczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty podobają mi się bardzo!! sama takich szukam, ale jakoś nie mogę nigdzie ich dostać. Czapki też świetne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)A patrzyłaś na bazarach?

      Usuń
  21. buty to cudne masz, a w czapkach bardzo dobrze wyglądasz, nie to co ja :P nie potrafię w nich chodzić i tyle :P z tym kolorem na głowie to było niezłe ryzyko, ale nie wyszło tak źle ;) bałam się, że będzie tragedia i nie pójdę na spotkanie :P z kosmetyków jestem bardzo zadowolona, zaraz idę się nimi bawić :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana:)Jeśli chodzi o czapki to będzie mój debiut bo nigdy nie nosiłam:)
      Super wyglądasz w tym kolorku tak z pazurem:)

      Usuń
  22. klasyczne sztyblety z pewnością będą pasować do wielu rzeczy! fantastycznie wyglądasz w czapce! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger