,,Nad życie"

Dzisiaj za pewne jak większość z was wybrałam się na cmentarz ale niestety nie pobyłam tam za długo bo pogoda była paskudna cały dzień lało.Zapaliłam znicze i wróciłam do domu mokra jak kura.Ten dzień dla mnie jest na pewno ważny ale uważam że odwiedzać groby powinniśmy częściej.Nie zaczynam tego tematu:)

Wspominając już o zmarłych dzisiaj natykam się na różnych stronach internetowych ze wspomnieniami o Agacie Mróz naszej siatkarce.Przyznam że dopiero parę dni temu obejrzałam film ,,Nad życie". Trochę miałam obawy czy oglądać czy nie będę za bardzo tego przeżywać ale się odważyłam.Powiem szczerze że cały film przepłakałam nigdy na żadnym filmie tak nie ryczałam jak na tym.
Najbardziej poruszył mnie  moment gdy weszła do izolatki patrząc na męża i córeczkę i nie wiedząc czy jeszcze do nich wróci-wyłączyłam film na chwilę musiałam się wypłakać.
                                                                             zdjęcie z internetu
Ona przeszła wiele i była podczas tej walki niesamowicie silna,zazdroszczę jej tej odwagi jaką w sobie miała.Przyznaję że też przeszłam przeszczep szpiku więc w jakiś sposób wiem co czuła.Mówię w jakiś
sposób bo tak naprawdę nigdy nie zrozumiemy do końca tego co czuje chora osoba,trzeba to przejść,Kiedyś mówiłam do innych jak ktoś był chory że ,,rozumiem co Ty przechodzisz" czy ,,wiem co czujesz"ale teraz już wiem że jednak nie,nie rozumiałam.Kiedyś obiecałam że napisze o swojej chorobie o tym co przeszłam ale jakoś nie mam odwagi,nie wiem czemu.Myślę że któregoś dnia wezmę się w garść i wyleję to z siebie ale musi nadejść taki moment.Miałam pisać o Agacie a już nawiązuję do siebie ach.Tak więc w tym filmie jest ukazane jaka była dzielna,naprawdę jak mało kto.A wy oglądałyście ten film?
Jeśli nie to naprawdę polecam bo warto

53 komentarze:

  1. o kurczę film musi być super, pewnie także bym przepłakała cały, bo taka już jestem, łatwo mnie zranić
    napisz kiedyś o sobie, chętnie poczytam

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmu nie widziałam...
    I mam takie samo zdanie, na cmentarz powinnismy się wybierać częściej, a nie tylko 1.11...aby pochwalić sie jak to pięknie udekorowaliśmy grób i że jesteśmy lepsi od innych...
    ale to na dłuższy wywód;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:)
      Film polecam oglądnij sobie:)

      Usuń
  3. Boje się go zobaczyć, bo obecnie nastrojowo u mnie jest kiepsko także obawiam się, że bym nie mogła przestać myśleć i nie dałabym rady skupić się innych czynnościach bo potem ogarnia mnie takie dziwne uczucie... Kiedyś go zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam chodzę taka smętna cały dzień:)Ja obejrzałam na wieczór ale do dzisiaj mam go w głowie:)

      Usuń
  4. widziałam film i bardzo mi się spodobał <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze tego filmu nie oglądałam, ale słyszałam o nim wiele dobrego ;) więc na pewno obejrzę, historia Agary jest bardzo wzruszająca ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzałam go wczoraj i to jeden z niewielu filmów na których tak bardzo płakałam ;((

      Usuń
    2. To tak jak i ja:)Film piękny prawda?

      Usuń
  6. ja nie oglądałam ale skuszę się i obejrzę może jeszcze dziś :)) i zapewne też będę płakała jak głupek bo tez tak mam, szybko sie wzruszam i w ogólę ;p nawet nie wiedzialam o ze taki film jest... na pewno obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzyj naprawdę jest świetny:)

      Usuń
  7. Z Twojej recenzji wnioskuje ,że film musi być rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem po jego oglądaniu, strasznie mnie do tego nakłoniłaś ;) Film rewelacyjny, nie potrafiłam pohamować łez.!

      Usuń
    2. To miło że w jakimś stopniu dzięki mnie obejrzałaś go:)Warto było co?

      Usuń
  8. jeszcze nie widzialam ale napewno obejrze.Polecam Ci natomiast "7 dusz" jest swietny zawsze sie na nim wzruszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień wzbudza do refleksji , film obejrze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie oglądałam tego filmu, ale w głębi duszy jestem bardzo wrazliwa osobą i widząc reklamy, zwiastuny łzy napływały do oczu. Ja mam o tyle szczęście, ze w moim dotychczasowym życiu nikt najbliższy nie odszedł, zawsze były to osoby z dalekiej rodizny, z którymi nie byłam z wiązana lub nie miałam kontaktu. Ale nie wiem, czy to dobrze, że nie znam tego bólu. jeśli braknie moich bliskich na pewno będzie to dla mnie ogromny ból i strata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony dobrze a z jednej nie ale najważniejsze że masz wszystkich bliskich przy sobie:)

      Usuń
  11. oglądałam już jakiś czas temu i też strasznie ryczałam na tym filmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko, ja również obawiam się tego filmu... że obudzi we mnie silnie gdzieś zakorzenione uczucia, którymi jednak nie zawsze łatwo mi "wyjść" na zewnątrz. No ale nic, niekiedy to, że pokazujemy właśnie uczucia, świadczy o nas - o tym, jak bardzo jest nam szkoda, jak współczujemy. To piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak piszesz:)Czasem dobrze jest się wypłakać:)

      Usuń
  13. Film naprawdę piękny. Bardzo wzruszajacy i dający do myślenia jak nasze życie jest kruche...

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze nie oglądałam tego filmu ale mam zamiar, wiem że również będę pewnie ryczała jak bóbr... czasami wyrzucenie z siebie wszystkiego co nam leży na serduszku bardzo dobrze robi :) trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo dobrze jest się czasem wypłakać:)

      Usuń
  15. Hi! Im Fran, a spanish male fashion blogger. Maybe you like my style and want to follow me

    NEW OUTFIT. A VINTAGE SWEATSHIRT!
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/11/miami-top.html

    twitter: showroomdegarde

    OdpowiedzUsuń
  16. Oglądałam ten film, ale on dla mnie nie jest jakis rewelacyjny. Może i wzruszający, ale za bardzo patetyczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy może mieć swoje zdanie:)

      Usuń
  17. Oglądałam i zarówno ten moment o którym wspomniałaś jak i moment jej odejścia to dwie sytuacje, które według mnie były najbardziej poruszające w tym filmie. Mimo tylu słów krytyki na stronach internetowych uważam, że film jest genialny, tym bardziej gra głównych aktorów. Jeżeli chodzi o zgodność z rzeczywistością o co wiele ludzi się czepia, uważam - że film ukazuje je jak najbardziej poprawnie... Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze się każdemu dogodzi:)Film piękny,ja zapewne jeszcze raz go obejrzę bo tak mi się podobał:)

      Usuń
  18. Mam zamiar obejrzeć ten film.

    OdpowiedzUsuń
  19. mam zamiar obejrzeć, może i nawet dziś :3

    zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  20. oglądałam.. na prawdę niesamowity film. też płakałam jak na żadnym innym filmie. oby było więcej takich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby więcej takich filmów ale oby nie było na świecie takich sytuacji jak ta w filmie:)

      Usuń
  21. JA jeszcze nie ogladalam...ale tak sie zbieram jak bede miala jakis wielki smutek w sobie zeby sie tak na tym filmie wyplakac na maksa bo kazdy mi mowi ze na nim ryczal ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda chyba nie ma osoby która by łzy nie uroniła.Ja ryczała jak bóbr:P

      Usuń
    2. To ja tez pewnie bede plakala jak durna hahaha :D ja czesto sie wzruszam na filmach :D

      Usuń
  22. Oglądałam ten film w zeszłym tygodniu, po obejrzeniu myślałam o nim jeszcze dobre dwa dni... Wzruszający

    OdpowiedzUsuń
  23. Filmu jeszcze nie widzialam, ale po tym poscie na 100% zobacze. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Obejrzyj na pewno Ci się spodoba:)Daj potem znać:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podziwiam Cię za siłę! :) A filmu nie oglądałam, nie lubię się wzruszać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj brakowało mi tej siły ale nie miałam wyjścia:(Jak nie lubisz to lepiej nie oglądaj:)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger