Nowy nabytek

Jeździłam za butami 3 dni i ciągle wracałam z niczym no raz z wrzosami:P Ja nie wiem co to jest że nie mogę znaleźć zwykłych kozaków na płaskiej podeszwie,wszędzie są na koturnie albo obcasie,nie żeby mi się nie podobały bo też są śliczne ale podobają mi się na kimś ja nie umiem w takich chodzić:)Jak już znajdę na płaskiej podeszwie to są zamszowe:( Wracając z zakupów wstąpiłam do Wassyl-a i jak zwykle to tam kupiłam buty,jestem jakąś ich maniaczką:)Powiem szczerze że nie do końca mnie przekonują bo jakoś dziwnie się czuje z takimi czubkami ale im dłużej je mam tym bardziej mi się podobają:)
Kiedy je przymierzyłam i sprzedawczyni zapytała ,,no i jak?" odpowiedziałam ,,czuję się jak Jackson"Wzięłam je tak to bym musiała chodzić w balerinkach:)

 A to mój łobuz:)Dobierał się do kwiatków i zasnął:)



27 komentarzy:

  1. Mi się podobają, choć takie mocne dodatki nie są w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. sama bym takie kupiła, bo szybko zdzieram czubki butów. :D świetne są, szczególnie te zipy z tyłu mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie się boję czy nie zedrę tych kolców z przodu:))

      Usuń
  3. Ten kotek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mają interesujący przód ten buty. I śliczny kotek :)
    Zapraszam Cię na mojego bloga jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne wlasnie takie inne.Maja bardzo ladny kolor.W sumie to ja tez z plaskimi mam taki problem :/ zawsze mi cos nie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne buty..Mi się czubek pdoba...Super maja ten suwak z tylu...ale juz moim zdaniem ten suwak z boku nie potrzebny...ale w sumie malo widoczny jest... :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten suwak z tyłu też mi spodobał i tak jak Ty myślę że ten z boku jest nie potrzebny no ale nie wybrzydzam bo dalej bym butów nie kupiła:)

      Usuń
  7. Śliczne! Złote ćwieki są super, nie wiedziałam, że będą tak ślicznie wyglądać na butach :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te buty a kotek genialny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają świetnie, choć faktycznie są troszkę odważne ;) bardzo podobają mi się te suwaki z tyłu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe ale nie wiem czy sama bym się odważyła w takich chodzić mimo że podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwszy dzień głupio mi było a teraz już luz:))

      Usuń
  11. piękne:) bardzo mi się podobają:) czubki są odjechane:)

    OdpowiedzUsuń
  12. buty rewelacyjne :D na miejcu Twoich znajomych nie wkurzałabym Cię bo dostać kopala w dupala z takiego czubka na pewno bym nie chciała hih :D
    ile kosztowały jeżeli można wiedzieć?;> w jakim sklepie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger