Sól z Biedronki

Jakiś czas temu kupiłam lawendową sól do kąpieli z Biedronki.Nie pamiętam ile kosztowała ale była niesamowicie tania coś około 4zł:)Wsypałam sobie do wody podczas kąpieli i pierwsze co mnie zachwyciło to zapach,był niesamowity:)Od razu było czuć lawendę a nawet lekko wpadający w taki kwiatowy.Sól stopniowo się rozpuszczała a woda delikatnie zabarwiła się na różowo.Polecam tą sól bo jest za śmieszne pieniądze a kąpiel z jej udziałem to sama przyjemność:)
A wy dodajecie sole do kąpieli?Używałyście tej Biedronkowej? :)

40 komentarzy:

  1. za to kocham biedronke;P ja juz gdzies widziałam moze nawet u mnie w domu :D? jedno wiem napewno fajne sa kremy do rak z tej serii polecam Ci;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem mam z Organique i też polecam jest najlepszy jaki miałam:)Ale ten z biedronki co mówisz to wypróbuję:)

      Usuń
    2. Ja polecam krem z BeBeauty, który jest odpowiednikiem Tołpy i kosztuje całe 3,49 zł, a ten sam krem z napisem Tołpa na opakowaniu 12-15 zł ;)

      Usuń
    3. Ok super za informację,jak tylko będę Biedronce to biorę:)

      Usuń
  2. dokładnie 3,75zł, sama zakupiłam wczoraj:)ale pomarańczową, jestem zaskoczona tak dobrym zapachem, moja jest identyczna ja z Farmony:)ale to zapach w opakowaniu, bo w wodzie potrzeba 4-5 na zapach i porządny kolor wody:) dziś już testowałam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dziś:)Dokładnie ten zapach powala:)Hm.pomarańczowa fajna na zimowe wieczory oj jak ta się skończy wezmę tę pomarańczę:)

      Usuń
  3. Nie miałam, na pewno wypróbuję! Cena zachęca :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubie wszystkie te bomby..sole do kąpieli, ale jeszzcze tej z biedrony nie mialam... jakos mi nie po drodze do biedronki ale musze sie wybrac bo i chcialabym ta swiece kupic co jest w takim sloju...ale pewnie jak ja sie w koncu wybiore to juz nie bedzie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bo akceptuję komentarze dopiero jak je przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie kusi mnie ta sól, wprawdzie nie do kąpieli, bo nie mam wanny, ale do stóp podczas pedikiuru :) Obecnie mam z Nivelazione, ale kiedyś się skończy i będę musiała kupić coś innego, a zapach lawendy jest bardzo zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O też robię wsypuję do miski:)Miałam z Nivelazione chyba zieloną jak dobrze pamiętam i też była fajna:)

      Usuń
  7. gdybym tylko miała wannę, a nie prysznic :P ale od razu przypomniał mi się pomysł z jednego bloga, gdzie dziewczyna wrzuciła trochę soli do woreczka takiego... no trochę przepuszczającego powietrze, nie wiem jak się nazywał :P i to robiło za saszetkę zapachową :) jak się ładny woreczek zawiązywany trafi to by to ślicznie wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam prysznic no ale jak pisałam wcześniej mam wysoki brodzik że mogę usiąść ale też lekko napełniam go wodą i podczas brania prysznica stopy mam w wodzie z solą:))Z tą saszetką też fajny pomysł:)Z dziubeki mam ładną czarną jak by saszetkę po bransoletce to chyba też może być:)

      Usuń
    2. no właśnie o taką saszetkę mi chodziło :P też miałam takie z dziubeki, ale gdzieś się zapodziały :/

      Usuń
    3. i widzę nowy nagłówek! aktualny :P

      Usuń
    4. Już zawiesiłam saszetkę tą z dziubeki:))Dzięki za pomysł:)
      Jeśli chodzi o nagłówek to oczywiście aktualny ale nie wiem na jak długo pozostanie bo chciałabym coś lepszego ale nie potrafię:(Ale na razie niech będzie:)

      Usuń
  8. ta sól jest cudowna! <3 uwielbiam zapach pomarańczowy ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarańcza musi ładnie pachnieć:)

      Usuń
  9. Używałam tej soli,i jest świetna,mam zapach pomarańczowy z imbirem.Pozdrawiam:)
    http://dorotadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Biedronkowej jeszcze nie miałam....ale skoro tak kusisz zapachem, to chętnie wypróbuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ogólnie nie używam soli, więc tej z Biedry też nie znam - ale drugie zdjęcie mnie powaliło! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście lubię te sole ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, dopadł Cię z mojej strony tag :-) Jeśli miałabyś ochotę, to zapraszam do odpowiedzi, będzie mi bardzo miło. Szczegóły u mnie: http://strefowo.blogspot.com/2012/11/liebster-blog-tag.html
    Pozdrawiam!
    stref.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana wkrótce odpowiem:)

      Usuń
  14. Śliczny nagłówek! Myślę, że gdyby stała na półce nie zwróciłabym specjalnej uwagi, ale na zdjęciach prezentuje się jak sól z drogiego sklepu :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam różnego typu gadżety do kąpania...:)
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam a ile tego wsypac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy na ile litrów wody:)Ja sypię na oko:)

      Usuń
  17. wiele słyszałam dobrego. ale niestety muszę skończyć swoje zapasy:) z pewnością spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger