Wszyscy mają wrzosy mam i ja:P

Tak więc jak to zwykle ze mną bywa gdy jadę po konkretną rzecz to wracam z czymś zupełnie innym:)Tym razem pojechałam po buty a wróciłam do domu z wrzosami:)Co ja na to poradzę że jestem wybredna na buty i nic mi się nie podoba.Jak już jakieś znajdę to albo nie ma numeru ale jeśli chodzi o kozaki to są szerokie w łydce i lipa.Musiałam coś kupić na poprawę humoru i weszłam do Castoramy po wrzosy.Dokupiłam do nich białe doniczki i myślę że nie wyglądają tak źle:)Muszę się przyznać że zawsze nie lubiłam kwiatków doniczkowych ale ostatnio się do nich przekonuję.Zastanawiam się tylko jak długo u mnie pożyją:)

Ostatnio Ewa podsunęła mi fajny pomysł  z wykorzystaniem soli z biedronki o której wcześniej pisałam.Zaproponowała abym wykorzystała sól jako zawieszkę z zapachem tak więc wsypałam sól do woreczka który jest po biżuterii z by dziubeka.



25 komentarzy:

  1. Też mam w domku ^^ ładzie wyglądają i długo kwitną :D

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł na tą sól, też muszę tak zrobić póki mam ozdobne woreczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne wrzosy, mają takie mocne te kwiatuszki, zaraziłaś mnie ochotą na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne wrzosy, stwarzają miły nastrój ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nareszcie się na coś przydałam :P a wrzosy uwielbiam, ale one mnie chyba nie lubią, bo zawsze mi usychają, nieważne czy zapomnę je podlać, czy za bardzo przeleję :P i straaasznie mi się podoba to co masz na ścianie, zawsze nazwy zapomnę, te "płytki" :) na przyszły rok planuję trochę pozmieniać w mieszkaniu, marzy mi się kominek! ale to nie wypali, dlatego znalazłam coś takiego:
    http://img691.imageshack.us/img691/6870/sam0451h.jpg
    oczywiście mój będzie trochę ładniejszy, może nawet na tej ścianie z "kominkiem" zrobię te płytki co Ty masz... duże świece zamiast drewna i pseudo-kominek gotowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja tak mam z każdym kwiatkiem w domu że jak już jakiś przygarnę to zaraz usycha.Zobaczymy ile to postoją:)
      To na ścianie to jest kamień ozdobny:)Fajny pomysł z takim a'la kominkiem:)Mmm...wyobraziłam sobie jak to będzie wyglądać,pewnie super:)

      Usuń
    2. Kochana dorwałam Organique! w Piotrkowie w galerii :D i mieli tą przeciwtrądzikową :) ufff, ale wyjątkowo śmierdzi, tamte poprzednie były przyjemniejsze :P

      Usuń
    3. O to super:)A ceny jak,drożej czy taniej?

      Usuń
    4. 19zł :) ale świetna jest i warta każdej ceny! :)

      Usuń
    5. No to na to samo wychodzi jak brałaś ode mnie z przesyłką:)To super:)

      Usuń
  6. Wrzosy sa piekne. Zauwayzlam "wrzosowa" tendencje w roznych miejscach:) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam wrzosy! a z tą solą to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uwielbiam wrzosy ;-), ale wczoraj mi umarł...niestety!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda,zobaczymy ile moje pożyją:)

      Usuń
  9. Kocham wrzosy <3 Są piękne ;3

    masz może ochotę na obserwowanie? :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wrzos w białych donicach... :))) U mnie tylko mogą przeżyć kaktusy i to kiedyś jednego zalałam i zdechł hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak minie ich żywot można je zasuszyć. Uwielbiam wrzosy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też mam i się nie chwalę;p

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądają:) a może kaktusy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger