Zmiana adresu bloga (Kolorowy Pędzel)

Kochane mam nadzieję że nie będzie z tym problemu ale zmieniłam adres bloga.Uważam że tak będzie lepiej ponieważ poprzedni  http://kolorowy-pedzel.blogspot.com/  nie bardzo pasował mi do tego o czym jest ten blog.Zakładałam bloga z myślą że będzie bardziej w kierunku kosmetyków,recenzji,makijaży itp. ale jak zauważyłyście to się rozkręciłam i pisze o wszystkim po trochę więc Kolorowy Pędzel nie bardzo tu pasuje:)Postanowiłam dać Tyyna od końcówki mojego imienia JusTyyna:)
Dodatkowo staram się troszkę ulepszyć bloga żeby było wam u mnie przyjemniej więc zajdą jeszcze małe zmiany ze strony wyglądu ale to pomału bo muszę się jeszcze trochę nauczyć:)

Od razu chciałam wam baardzo podziękować że jesteście ze mną i że odwiedzacie mojego bloga.Szczerze nie sądziłam że mi się uda,myślałam że nikt nie będzie chciał tego czytać a jednak:))Każdy nowy obserwator i każdy komentarz od was napędzają mnie do pracy,do dodawania nowych postów.Strasznie dziękuję osobą które są ze mną cały czas,które kiedy tylko dodaję nowy post to starają się coś doradzić,skomentować,zawsze napiszą te parę słów od siebie.Dziękuje m.in. aniumek, akdols, oczamikaroliny, rudaa12, cupcakeee30, plotkara, pigeonsbeauty  i wieeelu innym osobom :))Mam nadzieję że zacznę robić postępy w tym kierunku i że nie będę was zanudzać:)

42 komentarze:

  1. Powiedz mi tylko czy muszę znowu klikać ,że obserwuję.? ;) Bo jestem tu też od nie dawna i nie wiem. :) Nagłówek już masz piękny ,a Tyna ambitnie, ja mam kuzynkę Justynę i mówimy na nią Tuśka :D I nigdy nas nie zanudzasz, kocham Twoje wpisy :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana za tak miłe słowa:)Jeśli chodzi o obserwację to powiem Ci że sama nie wiem a może wejdź u siebie w blogi które obserwujesz i sprawdź czy jest mój:)Daj znać:)

      Usuń
    2. Coś mi się psuło , nie było :D Ale oczywiście obowiązkowo już jest, na liście alfabetycznie, ale w sercu na pierwszym miejscu. ;) ;*

      Usuń
    3. Hm..ja obserwatorów mam cały czas normalnie tych co miałam więc myślę że nie ma z tym problemu ale w razie czego daj znać:)

      Usuń
    4. Kurcze to szkoda że nie było(ale narobiłam) ale dziękuję za miłe słowa:*

      Usuń
    5. Może źle dopatrzyłam, bo to wiesz taka lista ,że całkiem prawdopodobne, ale jak dodawałam to wszystko było okey, a jak bym już Cię miała to by wyskoczył błąd :-/ ;*

      Usuń
    6. Jak byś mogła napisz na gg : 34869301, czy na fb :)
      Chciałabym Cię poznać osobiście. :)

      Usuń
    7. gg nie mam a na fb właśnie wysłałam Ci zaproszenie:)

      Usuń
  2. Oczywiscie, ze nie ma problemu Kochana!! Powiem Ci, że przed chwila weszlam na Twojego starego bloga chcialam tak zobaczyc co nowego u Ciebie..czy cos napisalas itd... i patrze usuniety!!!!!! i mysle co z Jusytną hahha :D az się zmartwiłam!! Ale super, że jednak to tylko zmiana adresu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baardzo mi miło że zaglądasz:*Mam nadzieję że mi wybaczysz że nie ma dzisiaj żadnego sensownego posta ale byłam cały dzień w pracy i nie miałam kompletnie czasu a teraz przeglądam te kody html:)
      No to się cieszę że nie ma z tym problemu:)

      Usuń
    2. hihih nie ma sprawy :)))) :* Ja w ogóle tych kodów nie ogarniam :D

      Usuń
    3. Ja też nie,czytam i nic z tego nie rozumiem:)Wiesz co właśnie z Kornelią zauważyłyśmy że chyba usunęłam się wam z obserwacji więc jak coś to kliknij jeszcze raz no oczywiście jeśli masz ochotę:)

      Usuń
  3. Właśnie się zastanawiałam 'kto to jest' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie masz z tym żadnych problemów?Nadal jestem u Ciebie w obserwujących czy Ci ,,uciekłam" :) ?

      Usuń
  4. u mnie pozostało bez zmian, to znaczy nazwa bloga, a tak to dalej jesteś w obserwowanych czyli nie trzeba na nowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O no to super:)Dziękuję Ci kochana za informację:)

      Usuń
  5. u mnie też bez zawirowań, jesteś w liście czytelniczej i nie mam problemów, żeby do Ciebie trafić!
    Tyyna, podoba mi się - muszę się tylko przestawić, że Ty to Ty :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super:)Przepraszam za zmianę ale chyba mnie rozumiesz:)

      Usuń
    2. nie ma za co przepraszać! jak czujesz, że tak ma być to nad czym się tu zastanawiać :)

      Usuń
    3. No tak ale nie bałam się że wam utrudnię dostęp do mojego bloga ale już piszecie to nie jest źle:)

      Usuń
  6. zmiany zawsze wychodzą nam na dobre:) fajny pomysł;) dostrzegłam każdą zmianę;) lubię do Ciebie zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zadnego juz Cie dodaje pod nowym adresem do blogrolla czy jak to sie tam zwie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdej nazwy idzie się przyzwyczaic ;) tamtą i tak zawsze będę kojarzyła z Toba ;) czekam na zmiany z niecierpliwości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. :) Nigdy nie zanudzasz :))) I baardzo lubię Twoje zdjęcia, ten pomysł z sercem w książce mnie rozbroił :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dalej mam Cię na liście czytelniczej, więc dla mnie się nic nie zmieniło :)
    Nie musisz mi dziękować, lubię Twoje wpisy i Ciebie jako osobę, więc komentarz sam wychodzi spod moich 'palców' :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super że mnie masz:)Ojej bardzo mi miło:)

      Usuń
  11. fajnie ;)

    zapraszam na konkurs, do wygrania biżuteria na: http://madame-chocolate.blogspot.com/ ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. doszla paczuszka ;* dziekuje bardzo w najblizszej notce napisze :) tylko wyprobuje roz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się cieszę że dojechała cała:)

      Usuń
  13. zawsze będę chętnie tutaj spamować! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger