Butelkowo

Dzisiejszy dzień zleciał mi na nic nie robieniu:)Jedyne co zrobiłam to butelkę:PPrzypomniało mi się jak kiedyś gdy byłam młodsza oblewałam butelki po winie woskiem i robiłam takie dekoracje.Dzisiaj nie mogłam znaleźć butelki po winie więc użyłam do tego po piwie:)Pozbierałam wszystkie świeczki jakie miałam i roztapiałam nad butelką oblewając ją,zeszła mi na to jakaś godzina.Dodatkowo nie miałam długiej świeczki więc wsadziłam tylko knot.Co o tym sądzicie?
Myślę że nie wygląda tak źle ale jak tylko wypije winko co stoi w lodówce:) to biorę się za butelkę po winie i bardziej się postaram ale obleję tylko tak do połowy żeby było ładnie:)

 Jeszcze pokaże wam moją choinkę:D Zdjęcie robiłam wczoraj oglądając film pstrykałam tak sobie i spodobał mi się efekt:)



42 komentarze:

  1. Fajny taki efekt z tą butelkę. Widziałam nawet taki sam na innym blogu. Tylko według mnie lepiej wyglądałaby ta stopiona świeczka do połowy butelki tak jak tutaj: http://4.bp.blogspot.com/-6sPh3i2j8Mk/UM8EbY9ghqI/AAAAAAAAGCs/iihxmHDd2cw/s1600/1t5.jpg..ale to tam wiesz... ;]
    A zdjęcia bardzo ciekawe ... pochwal się, robiłaś je lustrzanka czy zwykłym aparatem? :):)
    Udanego Sylwestra! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chciałam zrobić do połowy ale się tak wkręciłam że zalałam całą:))Widziałam też tą u Marty kiedyś,też fajnie wygląda:)
      Zdjęcia robiłam aparatem mojej mamy bo mój jest w naprawie,jest to zwykła cyfrówka Benq.Aż sama się zdziwiłam że nawet wyraźnie zrobił:P Te z butelką lekko zaostrzyłam z PhotoScape

      Usuń
  2. Butelka jest super, uwielbiam fioletowe świeczki, a to ostatnie zdj choinki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, jaka cudowna butelka. Również robię takie zdjęcia choinki hehe :)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. alee fajna butelka. genialna !

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się podoba taka cała w wosku, ma klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł, butelka wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna ta butelka i zdjęcie choinki też :)

    OdpowiedzUsuń
  8. OOOO ale super ta butelka!:D tez chce miec taki efekt :<:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)To machaj aparatem robiąc zdjęcie:P

      Usuń
  9. Ja dziś obchodze "pajamas-day" ;) czyli wypoczywam przed jutrzejsza impreza :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super pomysł z butelką! świetnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie to wyszło, ja ostatnio zrobiłam butelkę, ale lakierami, po nowym roku pokaże fotki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)O to czekam na zdjęcia:)
      Ja myślałam żeby ją pomalować lakierem do paznokci brokatowym ale boję się że będzie brzydko i tyle czasu roboty pójdzie na marne.

      Usuń
  12. Swietny pomysl z ta butelka
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny pomysł z tą butelką ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. super i jaka fajna kolorystyka;P

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł, nie widziałam nigdy nic podobnego ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj zrobić,fajna przy tym zabawa no i myślę że fajny potem efekt:)

      Usuń
  16. pomysł z butelką genialny! już wiem jak urządzę pokój :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wygląda, ale z moim wrodzonym lenistwem nie chciałoby się tyle czekać :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger