Czekolada w cieście francuskim

Dzisiaj korzystając ze słonecznej pogody wyszłam z moim S na spacer.Jak wróciliśmy byliśmy tak przemarznięci że już nic mi się nie chciało a miałam ochotę na coś słodkiego i pomyślałam że zrobię na szybko ciasteczka z czekoladą:)Piekłyście je kiedyś?
Dla tych co jeszcze nie miały okazji  pokaże krok po kroku jak ja to robię:)
Potrzebne składniki to ciasto francuskie,czekolada oraz jajko

Rozwijamy ciasto francuskie,kroimy prostokątne paseczki i kładziemy po kostce czekolady
,,Przykrywamy" kostkę,zlepiamy boki i delikatnie odciskamy widelcem
Próbowałam zrobić jeszcze w innym kształcie ale nie ma co pokazywać bo nie wyszły i przy pieczeniu się pootwierały:P Kładziemy wszystkie na blaszce wyłożonej papierem,następnie smarujemy je roztrzepanym jajkiem
I wkładamy do piekarnika.Ja dałam na 180 stopni i piekłam 15 min :)
No i gotowe:)Pierwszy raz je robiłam więc za kształtne nie wyszły ale są bardzo smaczne szczególnie jeszcze ciepłe:)Polecam

I jeszcze się pokażę żebyście o mnie nie zapomniały:P


67 komentarzy:

  1. pycha! <3 uwielbiam czekoladę i ciasto francuskie, to połączenie jest dla mnie idealne!! dlaczego ja wcześniej na to nie wpadłam?!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak tylko znajdę chwile to koniecznie wypróbuje! :)

      Usuń
    2. Daj znać czy Ci smakują:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. E tam,sama zjadłam prawie wszystkie:P

      Usuń
  3. Lubię taki ciasteczka, ja robiłam z ananasem z puszki, z serem białym i z nutellą, mniam ;). Czemu chodzisz bez czapki w taki mróz, co???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zapomniałam wziąć,a obiecałam że w tym roku nauczę się chodzić w czapce:(Zmarzły mi uszy strasznie i chyba mam nauczkę,obiecuję że to się więcej nie powtórzy:)
      Co do ciasteczek to muszę wypróbować właśnie z czymś jeszcze innym:)

      Usuń
  4. mniaam :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm..ciekawe jak smakują. Tylko pewnie ta czekolada w środku byłaby twarda no chyba że się rozpuściła...;]..Pozytywne zdjęcie! Masz bardzo ładny uśmiech, pokazuj go częściej! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakują przepysznie i słodki:)Czekolada właśnie się rozpuściła:))
      Oj dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  6. Zrób mi takie ciacha, ślicznotko moja ! :D
    zostałaś u mnie otagowana:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodź zostało jeszcze kilka:)
      Już do Ciebie zaglądam:)

      Usuń
    2. Wrocław, tak? :D Niestety chyba trochę za daleko :(
      Ale we wakacje mogę wpaść, jeśli mnie przyjmiesz pod swój dach :D
      Zrób mi śnieeeeg :D

      Usuń
  7. mmm... i teraz muszę iść po ciasto francuskie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Smacznie wyglądają, chyba sama spróbuję takie zrobić :)

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam :) ja robiłam jakiś czas temu z dżemem i właśnie z czekoladką! :D ale nie do końca mi się roztopiła, ale i tak były pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki prosty przepis a nigdy na niego chybabym nie wpadła :) Muszę wypróbować! Może mój TŻ przekona się wtedy do ciasta francuskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe mój nie lubi słodyczy i jak mu dałam to się skrzywił bo słodkie:)

      Usuń
  11. Tego jeszcze nie robiłam, ale... Kurde, wyglada smakowicie! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Z ciastem francuskim można zrobić mnóstwo, właśnie dlatego je uwielbiam!:) Na pewno spróbuję tego przepisu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie szukam teraz fajnego pomysłu co jeszcze można zawinąć,polecasz coś?

      Usuń
  13. super pomysł na ciacha :)
    ślicznie wyglądasz, promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z uśmiechem najlepiej! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana, dizękuję za ten przepis, napewno wypróbuje...a powiedz mi tylko, czy po ostygnięciu ta czekolada w środku nie jest twarda jak zwykła kostka czekolady?

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo smakowicie to wygląda! Zaraz jadę po ciasto francuskie i na pewno je zrobię!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać potem czy smakowało:)

      Usuń
  17. Moja mama takie robi odkąd pamiętam ! - smakuje to całej rodzinie - wspaniała przekąską, a ciepłe są najlepsze ! -

    obserwuję jako: Fashion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ciepłe są przepyszne:)

      Usuń
  18. ale mi zrobiłaś smaka na te ciasteczka :) jeszcze nigdy ich nie robiłam, ale spróbuję, bo widzę, że to bardzo łatwe :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ale nie bawię się w ,,obserwujemy?".Jeśli podoba Ci się mój blog to obserwuj i tak samo jeśli spodoba mi się Twój to ja zaobserwuję:)

      Usuń
  19. Banalnie proste ale chyba bardzo smaczne :) Coś mi się zdaje, że w najbliższym czasie je zrobię ^^

    http://dominica-oficjalny-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale smakowicie wyglądają :)
    I jaka piękna kobieta z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję Ci za miłe słowa:)

      Usuń
  21. Piękna jesteś! Ale bym chętnie zjadła sobie takie ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mniami!!!! Ale smaka narobiłaś... weeeeźźźź !!!! :)) Ślicznie wyglądasz :)) o Tobie się nie da zapomnieć hihi :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana dziękuję Ci ślicznie:)

      Usuń
  23. Uwielbiam ciasto francuskie w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też robię takie ciasteczka tyle że z nutellą, konfiturą lub twarożkiem:) Są pyszne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź na przyszłość:)

      Usuń
  25. Muszę wypróbować tę czekoladę, bo wygląda niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny pomysł, aby zrobić nadzienie czekoladowe w ten sposób. ja dotychczas robiłam ciasto francuskie ze startymi jabłkami i z twarogiem :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale mi smaka narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam zamiar zrobic czekolade w calosci owinieta w ciasto francuskie ciekawe czy sie nie otworzy...
    www.wordkom.pl tani hosting, tanie domeny

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam zamiar zrobic czekolade w calosci owinieta w ciasto francuskie ciekawe czy sie nie otworzy...
    www.wordkom.pl tani hosting, tanie domeny

    OdpowiedzUsuń
  30. Zrobiłam te ciasteczka, a na wierzchu każdego kawałka czekolady położyłam rodzynkę. Poezja :)
    Aby czekolada dobrze się rozpłynęła warto wybierać te cieńsze tabliczki czekolady. A piekłam około 20 minut.
    Jeszcze raz powtórzę . POEZJA

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger