eFoxCity

Dzisiaj chciałam was zapoznać ze sklepem internetowym eFoxCity.Siedzę i przeglądam ich produkty i nie mogę się oprzeć co wybrać:)Często dodają nowości do swoich kolekcji więc zawsze coś można znaleźć dla siebie a w dodatku plusem jest to że mają niskie ceny.Z opinii jakie udało mi się wyczytać to klienci są zadowoleni więc myślę że warto zajrzeć na stronę eFoxCity
Bardzo podoba mi się szeroka gama stylów odzieżowych gdzie można znaleźć spodnie,sukienki,zimowe kurtki czy płaszcze,świetne topy,sweterki a nawet coś dla mężczyzn.
Same zobaczcie co sklep oferuje.Pokazuje co mi wpadło w oko a po więcej kliknijcie w linki  

z odzieży damskiej

 spodnie damskie


i coś co lubimy najbardziej czyli biżuteria
Ja cały czas przeglądam,jak tylko coś wybiorę i dotrze przesyłka to oczywiście wam się pochwalę:)
A wy znalazłyście coś dla siebie?
A może kupowałyście już coś w tym sklepie,jeśli tak to pochwalcie co:)

38 komentarzy:

  1. jeansowa koszula mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing post!! :)
    Would you like to follow each other? :)
    MERRY CHRISTMAS!!!!!


    http://www.facebook.com/estilohedonico
    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie świetne mają rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko!
    Toś mnie skusiła! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kolczykach sówkach się zakochałam!
      No i jeszcze w bluzie z kotem!
      Genialne!

      Usuń
  5. Piękne ciuszki, na pewno zajrzę na tą stronkę:) A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno znalazłabym coś dla siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. o widze świetne ciuszki mają :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. o widzę tam pare rzeczy które przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne ubranka, podobają mi się.
    Pozdrawiam i zapraszam do Nas-zakochanewzyciu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Swetry z kotem! :) Ciekawe jak u nich z jakością, daj znać kiedy obierzesz paczuszkę :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. oj widzę, że mają dużo świetnych rzeczy;)!

    OdpowiedzUsuń
  12. O dużo świetnych rzeczy widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. znowu nagłówek zmieniłaś! :) a ubrania już mi się podobają, wieczorkiem przekopię ich stronę :) a jak z wysyłką? nie wiesz czy długo się czeka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nagłówek zmieniłam bo mi się znudził a poza tym okazało się że inna blogowiczka ma taki sam więc chciałam coś innego:)Jeszcze nie wiem jak z wysyłką,dzisiaj zamówiłam więc jak dojdzie to dam znać:)

      Usuń
  14. niektóre zastawy są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne ciuszki:) leginsy 3 najlepsze!
    co do aparatu... te zdjęcia były z profesjonalnej sesji zdjęciowej. A outfity fotografujemy... dsc-tx10:)
    kisses J.

    OdpowiedzUsuń
  16. lovely picks!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne rzeczy tylko jak z jakoscia ? :(

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajnie te ubranka;)

    przy okazji zapraszam do mnie na KONKURS;) do wygrania BUTY:) jeśli masz ochotę;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście fajny sklep online:)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne ciuszki na tej stronie :)
    napewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale niestety kompletnie się nie opłaca z powodów kosztów przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluza kot z pierwszego zdjęcia jest jak dla mnie wymarzona! Szukam takiej od dawna. Nie miałam pojęcia o tym sklepie ale coś czuję, że mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. eee no taki tam normalny tytuł:)

    OdpowiedzUsuń
  24. noo ja bardzo lubie ten sklep ;)) Buziaki, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ile cudności!a ja wczoraj przepuściłam całą kasę na wyprzedażach...

    OdpowiedzUsuń
  26. Zwierzakowe ubrania- świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne ciuszki mają :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger