Gdzie ten śnieg?

Kochane czy u was też taka nijaka pogoda?U mnie śnieg już prawie całkowicie stopniał i od weekendu temperatury na plusie.Wiem,nie raz mówiłam że nie lubię zimy ale za to pewnie jak każda z was uwielbiam Święta z tym białym puchem a później już może przyjść wiosna:)Na szczęście wszystko mam już pokupowane,prezenty są,ozdoby na choinkę również została jeszcze tylko spożywka ale to pokupuję w weekend i mam z głowy.A wy jak tam,jesteście już gotowe do Świąt?
Dzisiaj pokażę wam kilka zdjęć z poprzedniego weekendu jak jeszcze było biało i wybrałam się z moim S. na spacer:)



66 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia udało Wam się zrobić :) u mnie śniegu ani grama, ale robi się coraz zimniej i może do tej Wigilii spadnie chociaż trochę śniegu :) jak nie to będę załamana :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)No to tak jak u mnie:(

      Usuń
  2. Śliczna Ty :**** Weź sobie ode mnie śniegu!!! JA mam go nadmiar :D i już mam go dosyć... U mnie zaspy wielkie... w ogóle śniegu tak po kolana jest ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Oj ale Ci zazdroszczę,już do Ciebie jadę:)

      Usuń
  3. Jakie piękne zdjęcia! Eh, ja też tęsknię za śniegiem i mam nadzieję, że na Święta nie zawiedzie i się pojawi :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)No u mnie nie zapowiadają śniegu:(

      Usuń
  4. U mnie deszczowo;) choc dziś coś tam spadło na 5 min, ale się roztopiło i po wszystkim...rewelacji się nie spodziewam na święta, jak zawsze zresztą...a szkoda;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie nie pamiętam kiedy Święta były białe:(

      Usuń
  5. Sliczne zdjeica!
    Dziekuje za komentarz. Obserwuje i bardzo uciesze sie na rewanz
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia :)! U mnie wieczorem dziś było -10!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądają te buciki. :) Ładnie tam masz, co to za miasteczko za Tobą?

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też brak śniegu; pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładnie :)) a u mnie jest tyle śniegu, że oczywiście drogowcy sobie nie radzą i samochodem ciężko jeździć :P

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam taki kolor bucików! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas śniegu w ogóle nie ma. Trochę popadało, chwilkę nawet się utrzymał, ale teraz już długo nawet śladu po nim nie ma. A szkoda, bo liczyłam na piękne, białe Święta :( Znowu trzeba będzie obejść się smakiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też liczyłam i chyba lipa w tym roku:(

      Usuń
  12. Piękne zdjęcia !
    A buty są mega :D

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie tak niesmialo, lekko prószy :) slicznie wygladasz ;) Pozdrawiam, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz :)
    U mnie śniegu nie ma wcale :(

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie temperatura nieźle na minusie, a śnieg w nieodśnieżanym miejscu jest po łydki.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie śniegu również brak :( ale za to mróz nie odpuszcza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dzisiaj się troszkę ochłodziło no ale śniegu zero:(

      Usuń
  17. Świetne zdjęcia, uwielbiam słońce i śnieg:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę patrzeć na te zdjęcia, bo mi smutno, że teraz za oknem tak szaro..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzydko za oknem a Święta tuż tuż:(

      Usuń
  19. u mnie śnieg znikł kompletnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne masz kozaki ;)
    Pozdrawiam Daria.

    OdpowiedzUsuń
  21. no wlasnie gdzie snieg;((((??? zamarzyl mi sie taki spacerek:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i to skrzypienie śniegu pod butami:))

      Usuń
  22. noo , gdzie ten śnieg kiedy akurat są święta! Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale Ty masz ładną urodę!!! :o

    OdpowiedzUsuń
  24. zima na zdjeciach jest cudowna ! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do wspolnej obserwacji ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że tylko na zdjęciach:)

      Usuń
  25. u mnie tez nie ma sniegu juz, niestety... piekne zdjecia;):)

    zapraszam serdecznie do mnie na KONKURS:) do wygrania BUTY;)

    OdpowiedzUsuń
  26. genialne buty! pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. We, the Midnight Couture Team, want to wish you a very Merry Christmas! We did a little Christmas Special photoshoot in one of Berlin's IN Clubs. Come along and share your thoughts with us. We are happy to welcome you :)
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you and each other:)
      already I look:)

      Usuń
  28. Podoba mi się tutaj :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    www.szukamelia.blogspot.com

    WESOŁYCH ŚWIĄT :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)Już zaglądam:)

      Usuń
  29. super kozaki!!<3
    skąd są? bo nie widzę nigdzie podpisu..:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wcześniej dawałam o nich post:)Kupiłam je w Wassylu we Wrocławiu:)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne kozaczki!!!
    Zdjęcia robię Nikonem d5000 lub d3000, te z ostatniego postu robione były d5000

    OdpowiedzUsuń
  32. wspaniałe zdjęcia!ślicznie wyglądazs!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger