Golden Rose Rich Color

Święta zbliżają się wielkimi krokami a u mnie śnieg stopniał i temp.na plusie:(Ciekawe czy na święta coś popada:(Jeśli chodzi o moją choinkę co ostatnio wam o niej wspominałam to jestem twarda i jej jeszcze nie ubrałam zrobię to w sobotę, cały czas golaska stoi na balkonie:P
 Mój aparat nadal jest w naprawie ale na szczęście zdążyłam porobić zdjęcia na zapas:)
Dzisiaj chciałam wam przedstawić lakier do paznokci jaki ostatnio zakupiłam:)
Golden Rose jakiś czas temu wypuścił serię lakierów Rich Color.Do wyboru jest 35 kolorów,ja wybrałam nr 29 ale jeszcze się skuszę na jakieś inne:)Paleta tych kolorów jest cudowna ale uważam że za dużo jest czerwieni a za mało odcieni beżu,nude czy szarego no ale myślę że każda z nas znajdzie jakiś kolor dla siebie:)
W tych lakierach urzekły mnie dwie rzeczy-jego krycie i szeroki pędzelek:)Pędzelek jest na tyle szeroki że dwa a nawet i jedno maźnięcie pokryje całą płytkę paznokcia:)Do tego niesamowicie kryje,wystarczy jedna warstwa,ja akurat tutaj mam dwie ale zawsze wolę mocniej pokryć:)Jeśli chodzi o trwałość to kolejny plus ponieważ nie odpryskuje a jedynie po kilku dniach lekko ściera się na końcówkach:)Jednym słowem polecam te lakiery tym bardziej że są tanie-ja zapłaciłam 5,60zł

41 komentarzy:

  1. świetny jest ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny jest ten kolorek mam podobny też z golden rose w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie kolory na jesień w sam raz:)

      Usuń
  3. Uwielbiam ten wybór kolorów !!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wygląda! bardzo lubię taki kształt pędzelka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest szeroki dzięki czemu super się maluje:)

      Usuń
  5. swietny kolor :D generalnie nie do konca moj, ale u Ciebie prezentuje sie swietnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. chcę go, chcę go, chcę go ! koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie tu :) dodaje do obserwowanych i licze na to samo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana my już od dawna się obserwujemy i zaglądamy do siebie,tylko teraz nie poznajesz bo zmieniłam nagłówek i zdjęcie profilowe:))

      Usuń
  8. Uwielbiam szerokie pędzelki, ale na razie odpuszczam kupowanie lakierów, bo nie wykorzystuję ich potem :((

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba i kolor i wykończenie.
    Niestety, nie mam swobodnego dostępu do GR :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to szkoda bo mają naprawdę świetne lakier:)Jak coś to przez internet zamów:)

      Usuń
  10. Ale masz śliczne pazurki :) Zapisałam sobie numerek tego lakieru w notatniku w telefonie, napewno jak będę w GR to go zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne masz pazurki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój kolor jest cudowny, sama chętnie taki zakupię ;)

    Zapraszam do nas na nową notkę,
    Jolka

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie beżowo/kawowe/brązowe kolory. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. super nudziak..ale tam w palecie widze kilka fajnych kolorow...

    OdpowiedzUsuń
  15. ooooo mmmmm ggggg :D ale bym przygarnela sobie taka paletke *.* widze tu kilka kolorow w ktorych sie zakochalam od pierwszego wejrzenia;P

    OdpowiedzUsuń
  16. oczywiście musiałaś wybrać ten kolor który i ja mam :P a z tej serii mam właśnie ten i czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Telepatia? Kochana zauważyłam że mamy identyczne gusta bo zawsze się okazuje że to samo:)Myślałam jeszcze nad właśnie czerwonym ale się wstrzymałam:)

      Usuń
  17. zakochałma się w tym kolorze! chyba sobie taki lakier sprawię :P :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wstyd się przyznać ale nie mam ani jednego GR. Czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny kolor, ale też ładną masz płytkę paznokcia :) i tego zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger