Moja wygrana:))

Ostatnio wzięłam udział mikołajkowym w rozdaniu u Cupcake i udało mi się wygrać:)Musze przyznać że jest to moja pierwsza wygrana w tego typu konkursach i strasznie się cieszę:)Dzisiaj jak wróciłam z pracy to w domu czekała na mnie spora paczka z tą właśnie wygraną,muszę przyznać że nie sądziłam że będzie tego tak dużo a nie wiedziałam co będzie bo Cupcake zorganizowała niespodziankę:))Już na początku po otwarciu buchnął mi przemiły zapach i zaczęłam się przekopywać co tak pachnie a to cudowna kostka musującą do kąpieli o zapachu borówki no cudo:)Same zobaczcie czym Cupcake mnie obdarowała tzn.Święty Mikołaj:P


Na zdjęciach brakuje jeszcze jednegi lizaka ale jak brałam się za zrobienie zdjęć to mój S. mi zabrał(a mówi że nie lubi słodyczy)
 Strasznie dziękuję Cupcake za prezent:))Zaraz pędzę wziąć kąpiel i oczywiście kostkę biorę ze sobą:))Potem dam wam znać jak się sprawdziła:)Możecie spodziewać się recenzji również całej reszty jak tylko wypróbuję:)
Jeszcze raz Ci dziękuję kochana:*




36 komentarzy:

  1. Nagroda wspaniała!:) Ja już również zdążyłam się przekonać że Cupcake robi świetne prezenty:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Strrrasznie się cieszę że niespodzianki okazały się "trafione" :), buziaki ;*!

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszcze, ja w zyciu nic nie wygralam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! ;)) Sporo tego! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Super trafiła Kaśka z tymi prezentami, cudowne są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super,gratulacje wygranej same fajne niespodzianki!
    zapraszam do siebie ja dopiero zaczynam swojego bloga byłabym wdzięczna za wsparcie :)
    www.my-way-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. sól o zapachu kawy... mniami :))) kapiel musiala byc bardzo przyjemna...super wygrana :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jej nie użyłam,dzisiaj spróbuję:)

      Usuń
  9. gratuluję! do mnie też zawitał Cupcake'owy Mikołaj i też tak pięknie pachniało, więc wiem o czym mówisz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. sporo tych dobroci :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ajjj ile wspaniałości :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no to masz już prezent dla siebie pod choinkę :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger