Moje pierwsze pierniczki

Nie wiem czy jest czym się chwalić no ale się narobiłam więc już wam pokażę jak mi wyszły pierniczki a robiłam je pierwszy raz:)Wiem wiem są za chude:(No trudno na choinkę chyba się nadadzą:)Na przyszłość będę wiedziała że mają być grubsze:)
Pokaże wam w skrócie jak je robiłam:)
Acha zobaczcie pokazać jaki sprzęt kupiłam sobie w biedronce do pomocy przy robieniu pierników:)
A tutaj już krok po kroku jak robiłam pierniki
Do rondla dałam:

 Następnie do miski dałam:...
i dołożyłam to wszystko z rondla
Zostawiłam ciasto na jakieś 15 min w tym czasie ono lekko zgęstniało a potem dodałam jeszcze trochę mąki.
Wszystko wałkowałam i przy pomocy foremek wycięłam wzory:)
Żeby móc zawiesić na choinkę zrobiłam dziurkę a do tego pomogła mi słomka do picia:)

 Dałam do piekarnik na 15 min i gotowe
 Następnie zrobiłam  lukier żeby pierniczki nie były takie golaski:P

Do zrobienia kropek użyłam rękawa który jakiś czas temu był w gratisie do dekoracji ciast


Wiem że za ładne nie wyszły ale jak na pierwszy raz to i tak jestem z siebie dumna bo bałam się że przy robieniu ciasta już polegnę i stracę cierpliwość no ale się udało:)
Jak ubiorę choinkę to pokażę jak się będą prezentować:)

82 komentarze:

  1. Nie narzekaj, super wyszły .. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że są za chude:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie mniam mniam bo jeszcze są twardawe:)

      Usuń
  3. świetnie Ci wyszły :)
    Ja robię ciasto i na 2 tyg wkładam je do zamrażarki i po2 tyg robię no i tydzien czekają na wigilię. Takie są najlepsze :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to nie słyszałam że tak można:)

      Usuń
  4. dziękuje, dziękujeeeeee za przepis :)
    ostatnio robiłam ciasteczka ale wyszły ciut za grube i ciut za twarde, spróbuję z Twojego przepisu bo apetycznie wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co:)
      To że były grube i twarde to chyba nie ma problemu bo one muszą poleżeć ze 2-3 tygodnie i wtedy zmiękną:)

      Usuń
  5. ja także wczoraj robiłam :) tylko ja jeszcze posypywałam kolorową posypką :) pychotki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o pewnie wyglądają i smakują świetnie:)

      Usuń
  6. Swietne są! Jakie mają ładne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też czaiłam się na ten zestaw :P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyszły :)
    Ja swoje zdobię zawsze polewą czekoladową!
    To konieczność!
    Innych nie zjem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Następnym razem wypróbuję z polewom:)

      Usuń
  9. przecież są świetne! weź mi tu je podeślij :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana:)Ok podeślę Ci:)

      Usuń
  10. sporo ich zrobiłaś :) ja w tym roku stawiam na piernikowe babeczki na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o pochwal się później jak wyglądają,bo pewnie smakują obłędnie:)

      Usuń
  11. Świetne pierniczki :)

    http://needyesterday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie Ci wyszły, tym bardziej ze to pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję:)Takie trochę chudzinki no ale człowiek na błędach się uczy:)

      Usuń
  13. rewelacyjnie Ci to wszyło, pycha! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Na co Ty narzekasz? :) Normalne, ładne pierniczki :) choć ja za nimi nie przepadam, wolę, jak mama robi ciastka maślane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się tak jak już pisałam wyżej że są za chude :)

      Usuń
  15. Gratuluję udanych pierwszych pierniczków!
    U nas już jutro pojawi się przepis na świąteczne ciasteczka, być może Cię zaciekawi a tymczasem zapraszam na notkę w której podpowiadam jak wykonać banalnie prostą ozdobę świąteczną :)

    Pozdrawiam,
    Jolka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      A już do was zaglądam:)

      Usuń
  16. Eee fajne Ci wyszły te pierniczki, wyglądają smakowicie ;) Ja niestety nie umiem pierniczków piec :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne!!! Wyglądają smakowicie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. na pewno będą wyglądać pięknie

    OdpowiedzUsuń
  19. z wzajemnością :) więc czekam na kolejne ciekawe posty

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak na pierwszy raz to wyszły naprawdę bardzo fajnie. Na choince będą się świetnie prezentować :)
    pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję:)
      Zaglądam do Ciebie:)

      Usuń
  21. Canon 450 D Z obiektywem 50 mm zazwyczaj. Obiektywy 50 mm 1.8 z każdym aparatem idealnie działają i ładnie rozmazują tło i dają więcej światła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję śliczne za odpowiedź:)

      Usuń
  22. wow wygladaja mega apetycznie :))))

    OdpowiedzUsuń
  23. omniomniom! aż mi ślinka pociekła!

    dzięki śliczne za odwiedziny i komentarz:)

    http://santhanaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wygląda !
    ja pierniczki raczej kupuje, ale te domowe są najlepsze !! :)
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądają pysznie :)
    Z chęcią takie sama zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się ze świętami kojarzą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)
    ale pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuję ;** obserwuję :P

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądają przepysznie;)

    OdpowiedzUsuń
  30. jakie sliczneeeee :) poczulam ich zapach nawet mimo katarzyska :P

    OdpowiedzUsuń
  31. O tym żeby dziurki robić słomką to nie pomyślałam i zawsze męczyłam się wykałaczką :D A wyszły bardzo ładne, ozdoba kropkami jest super! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz to teraz wypróbuj słomką to zobaczysz jak łatwo to idzie:)

      Usuń
  32. cudnie Ci to kochana wyszlo:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale masz tu smakolyki
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  34. pięknie wyszły! ja swoich narobiłam peeełno, ale niestety chyba mi się trafiły stare jajka i po wieczornym wypróbowaniu pierniczków rano wymiotowałam... :] czym prędzej pierniczki wylądowały w koszu żeby innym krzywdy nie robić :P jak tam dekupaaaż? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to szkoda:(Ja swoich nie jadłam ale jak zawiozłam rodzicom żeby na choinkę mieli to mój tata je zjadł:)) no i nic mu nie było:)
      ,,dekupaaaż" wyszedł mi średnio:(Robiłam wieczorem więc mam niedociągnięcia i ta biała farba była lipna bo prześwituje:(Do tego miejscami widać że to jest serwetka:(Jeszcze będę próbować,nie poddam się:P Ten wieszak już S.mi pomalował więc już czeka aż się za niego wezmę:)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger