Przedświąteczne zakupy

Miałam dzisiaj wolne i pojechałam z moim S. po prezenty dla bliskich.Oczywiście jutro muszę jechać jeszcze raz ponieważ nie znalazłam tego co chciałam no i cały czas nie wiem co kupić rodzicom.Ale nie wróciłam bez niczego,o nie:P Kupiliśmy ozdoby na choinkę no i choinkę:)Jejku ile bombek i różnych dodatków jest w sklepach,no same cudowności aż nie wiadomo co brać:)Weszliśmy do OBI i tam wszystko kupiliśmy,mieli spory wybór:)Wszystkie ozdoby są poukładane kolorami i można dostać wiele różności:)Brakuję nam jeszcze lampek i jeszcze trochę bombek ale to dokupię jutro:)
Już mam ochotę ją ubrać ale dobrze że nie mam lampek bo chyba bym się skusiła:P Zawsze u mnie w domu był zwyczaj że ubieraliśmy choinkę w Wigilię albo dzień przed a teraz jak jestem na swoim to coś czuję że ubiorę ją szybciej bo nie mogę na nią bidulkę gołą tak patrzeć:)
A wy macie już ubrane choinki?

67 komentarzy:

  1. Cudowne te szare bombki :) My zazwyczaj ubieramy w wigilię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są biało-srebrne i niektóre przezroczyste tylko na zdjęciu wyszły szaro:)

      Usuń
    2. Tak czy siak są bardzo ładne :)

      Usuń
    3. Tak czy siak dziękuję:)

      Usuń
  2. Uwielbiam oglądać i kupować ozdoby świąteczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. My ubieramy ok 2-3 dni przed wigilią :)
    Faktycznie cudowne ozdoby kupiłaś ! - kuszą, kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ozdoby... ja w domu rodzinnym ubieram choinke kilka dni przed świętami... Ale na swoim lubię mieć już ją wcześniej :))
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  5. No kochana poszalalas:P ... czuje juz swieta w pelni:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszalałam ale nie do końca,jutro będzie reszta:)

      Usuń
  6. Ale piękne bombki :)! Ja zamierzam ubrać choinkę w sobotę przed Wigilią, jeszcze nie kupiliśmy drzewka ;), ale dobrze Cię rozumiem ... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam już kupić bo potem nie mam kiedy a skorzystałam że mam wolne:)Nie chciałam zostawiać na ostatnio chwilę bo nie lubię kupować w tym szale i stać w kolejkach:)

      Usuń
  7. U mnie pewnie będzie dopiero ubieranie rano w wigilię, śliczne te bombki, szczególnie z 1. zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak i większości,tylko ja tak się pośpieszyłam:)
      Dziękuję że się podobają:)

      Usuń
  8. też bym chciała ubrać już choinkę:D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale śliczności, aż chce się zabrać za ubieranie choinki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo jejku srebrno białe !!! piękne !!:)ja w tym roku zamieniam zmienić kolor bo od trzech lat mam na złoto ale w tym roku stawiama na multicolor:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w tym roku też robię kolorowo bo tak chce mój S. ale co roku mam inną raz miałam całą na biało i była śliczna:)

      Usuń
  11. Ja chyba ubiorę pod koniec tego tygodnia- bo również jeszcze nie mam lampek:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwal się później jak ją ubierzesz:)

      Usuń
  12. Ja nie znoszę choinek, zwłaszcza ostatnio, kiedy rodzice mi ją wpychali do mojego pokoju, bo mówili, że gdzieś indziej nie ma miejsca.. :) na szczęście w tym roku kupujemy taką maleńką już ustrojoną. I spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja zawsze ubieram choinkę z 2-3dni przed wigilią :)
    a u mamy zawsze w wigilię :)
    Teraz jak patrzę na ten śnieg to już dzisiaj bym ubrała choinke:D

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam patrzec na bombki:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne są te bombki srebrne... Ja też się już powoli muszę brać za dekorowanie choinki. ;]
    Widzę że zmieniłaś wygląd na taki bardziej świąteczny - chodzi mi o spadający śnieg. W necie szukałam ale nie mogłam znaleźć. Więc pytam się Ciebie, z jakiej stronki pobierałaś ten śnieg? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieg dodałam przez kod na HTML ale nie mogę Ci tutaj podać kodu bo wyskakuje mi ,,niedozwolony tag" może podaj mi email to Ci napiszę:)

      Usuń
    2. Mój email to estrellaaaaa@wp.pl
      Z góry baardzo dziękuję!! :*:)

      Usuń
    3. Już Ci wysłałam:)

      Usuń
  16. Piękne są te ozdoby ;) U mnie w domu jeszcze nie ma choinki, prawdopodobnie pojawi się dopiero tuż przed świętami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)No ja chyba dotrwam i ubiorę ją przed świętami bo boje się że mi się obsypie w mieszkaniu i na razie stoi na balkonie:)

      Usuń
  17. przepiękne bombki! ;D uwielbiam takie błyskotki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Koniecznie dodaj zdjecia skonczonej kuchni! :) Cudowne te ozdoby ja dopiero po 20 bede szukac jakis dekoracji ;) Hehe PicMonkey, nie tylko ja wybralam ten naglowek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam dodam,na razie jesteśmy w trakcie malowania więc trochę to potrwa:)PicMonkey zawsze pomocny:P

      Usuń
    2. Mi wystarczy teraz sie tylko wprowadzic do mieszkanka wszystko juz bylo gotowe przed nami oprocz wlasnych dodatkow :) Mam nadzieje ze wszystko dobrze pojdzie :)

      Usuń
    3. Wszystko robimy sami od podstaw:)

      Usuń
    4. To macie szczescie tez bym tak chciala :) Na wyspach ogolnie w wynajomowanych mieszkaniach nawet scian niemozna malowac a co dopiero zmieniac jakies inne rzeczy :(

      Usuń
  19. eej, te bombki są ładniejsze od moich :P na przyszły rok sobie jakieś nowe kupię :P obstawiam że już kupiłaś lampki i lada moment choinka będzie ubrana :) ja jeszcze chcę łańcuch dokupić, bo jak się świecą lampki to jest wszystko super, ale jak choinka jest zgaszona to tak biednie wygląda xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak kochana lampki kupiłam ale z choinką chyba zaczekam do przyszłej soboty,muszę być wytrwała:P
      Ja dokupiłam jeszcze czerwony łańcuch i kilka bombek które sama pomaluję brokatem jak mi wyjdzie:P

      Usuń
  20. Piękne bombki! Uwielbiam je sama zdobić :) Pozdrawiam kochaniutka :) dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kupiłam jedną paczkę czystych bombek i chcę spróbować je ozdobić brokatem,zobaczymy co mi z tego wyjdzie:)

      Usuń
  21. uwielbiam takie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje wyglądaja pięknie;) ja jestem w trakcie szukania idealnych bombek dla siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne ozdoby ! :) U mnie choinka już ubrana ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta bombka z przedostatniego zdjęcia jest mistrzowska :D

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne bombki, widać zakupy udane ;) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger