Recenzja mydła oliwkowego z Organique

Udało mi się pożyczyć od koleżanki aparat więc porobiłam trochę zdjęć i mam da was recenzję:)
Kiedyś wspominałam że zakupiłam mydło oliwkowe z Aleppo z firmy Organique i używam je dzień w dzień od połowy września więc już pora abym podzieliła się z wami jego działaniem.
No więc jest to kolejny produkt tej firmy na którym się nie zawiodłam:)

Mydło ma niesamowite działanie.Mam wrażenie że moja skóra jest bardziej nawilżona i  co dla mnie najważniejsze oczyszczona.Zauważyłam że mam coraz mniej porów:)Po użyciu skóra jest gładka nie ma uczucia ściągania.Producent zaleca również do prania jak i mycia włosów ale ja się nie odważyłam ponieważ ma straszny zapach br... i używam jedynie do twarzy.Na początku nie mogłam znieść tego zapachu ale już sie przyzwyczaiłam.W końcu jest to naturalne oliwkowe mydło więc dziwne żeby ładnie pachniało:)
Proponuję kroić małe kawałeczki tak ja to robię, odkrajam co jakiś czas po kawałku i kładę pod prysznic bo szkoda żeby całe się zmydliło:)Jeszcze muszę powiedzieć że jest meeega wydajne,same zobaczcie jak mało zużyłam od połowy września a używam codziennie.

 Jutro kolejna recenzja produktu Organique ale nie zdradzę jakiego:P

18 komentarzy:

  1. Świetnie, że działa, muszę w końcu wypróbować coś z asortymentu Organique.
    Wydajność imponująca, wystarczy Ci na 2 lata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,wystarczy na dłuuuugo:)

      Usuń
  2. jeśli działa tak dobrze jak obrzydliwie wygląda to jest moc !

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie kupiłam 100% oliwkowe mydło z Alepp, ale innej firmy. Nigdy nie miałam wyłącznie oliwkowego. Zwykle kupuję z olejem laurowym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie mydła ! Już nie mówiąc o tym wyglądzie ;) Daria.
    Zapraszamy do nas Daria i Jolka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam takiego mydełka! Ale zacheciłaś mnie jego działaniem ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. to prawda ! mydła oliwkowe ale te dobre mają niesamowite działanie. Ja kupiłam kiedys w grecji jedno i aż potem żałowałam ze nie zrobiłam większych zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj z chęcią bym wypróbowała takie greckie:)

      Usuń
  7. I te ekstra świątecznie paznokietki heh <3 Mi sie bardzo podobaja takie mydla..nawet jako ozdoba hehe ... ale jest bardzo wydajne jak tylko tyle zuzylas...
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę niesamowicie wydajne:)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger