Wesołych Świąt

Byłam wytrwała i choć chciałam zrobić to wcześniej to się nie dałam i dopiero dzisiaj ubrałam choinkę razem z moim S :P Nie uwierzycie ale w trakcie ubierania zaczął padać śnieg:)Zrobiło się biało ale teraz spojrzałam za okno i niestety pada deszcz ze śniegiem ach:(
Na Wigilię jedziemy do moich rodziców więc za dużo nie muszę robić,mój tata uwielbia gotować i zawsze wszystkich z kuchni wygania więc nic tam po mnie:)
Zapewne jutro większość  z was będzie zalatana i może nie będziecie mieć czasu by do mnie zajrzeć wiec dzisiaj składam wam najszczersze życzenia:)

Chciałam wam życzyć aby te Święta były dla was czasem spędzonym bez trosk i zmartwień
abyście spędzili je w gronie najbliższych i tych których kochacie.
Niech spełnią się wasze najskrytsze marzenia
a pod choinką niech znajdą się prezenty o których marzycie:)

No i dla was moja choinka:)

                               Oczywiście moje pierniczki zawiesiłam:)


           Bombka którą sama malowałam farbkami akrylowymi i na środku nakleiłam cyrkonie:)

144 komentarze:

  1. śliczna Ci ta bombka wyszła kochana :* i pierniczki tak samo są cudowne, my ubieraliśmy w piątek, udanych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ozdobiłaś tę bombkę ;)
    Wesołych Świąt, rodzinnej atmosfery i dużo miłości na przyszły roczek bo to chyba najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie 10 minut temu skończyłam ubierać swoją!
    piękna :) i te pierniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pierniczek się super prezentuje na drzewku :D
    wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna choinka :)

    Wesołych Świąt!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w prowadzeniu bloga i wesołych świąt
    Polecam
    http://thevickyexperience.bloog.pl
    Nie mój blog, ale rewelacja. Mile widziane komentarz z linkiem do twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna ta bombka! :)

    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super bombka...:)) piekna :**

    WESOLYCH ŚWIĄT KOCHANA :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych świąt, ładne masz ozdoby ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Również życzę Tobie Wesołych Świąt! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Tobie również Wesołych Świąt! ;*

    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale pieknie;)! WESOŁYCH KOCHANA :*!

    OdpowiedzUsuń
  13. Justynka, spełnienia marzeń, zdrowia i szczęscia :)! buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama rodiłaś tą bombkę ? ;o
    Jest śliczna . :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak sama,farbkami akrylowymi:)
      Dziękuję że się podoba:)

      Usuń
  15. O jakie pyszne ciasteczka! :>
    Wesołych! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierniczki,pierwszy raz piekłam:)
      Dziękuję:)

      Usuń
  16. Dobrze widzę ,że masz Michałki na choince ? ♥.♥

    Świetny blog ,obserwuje i zapraszam do mnie : D

    http://fashionholicdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak powiesiłam Michałki:)
      Już do Ciebie zaglądam:)

      Usuń
  17. Śliczna ta Twoja choinka :).
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wesołych ;D

    Pozdrawiam LL,
    http://liamelouise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za miły komentarz na moim blogu :) Ładne masz zdjęcie profilowe, ogólnie ładne zdjęcia, po względem jakości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co:)To miło że Ci się podoba:)
      Dziękuję:)

      Usuń
  20. Bardzo fajny blog, dodam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. twoje bombki też świetne !
    Wesołych Świąt ;)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego co najpiękniejsze na Święta:)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog :D

    obserwujemy ?
    mekstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna choineczka;) uwielbiam pierniczki na choince;) pachnie wtedy w całym domu:) J.
    co powiesz na wspólną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajny nagłówek. przyłączam się życzeń i zapraszam do siebie oraz do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog! Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku ♥

    www.herkruks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna choinka ♥
    wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  28. Sliczna bombka :-) wesolych swiat ! Zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  29. Wesołych i spokojnych Świąt kochana.

    OdpowiedzUsuń
  30. no to jeszcze ja dorzucam spóźnione życzenia - Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny blog !
    chętnie będę tu zaglądać częściej :]
    zapraszam na :
    http://mercuess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Bardzo mi miło i zapraszam:)

      Usuń
  32. Bardzo ładne ozdoby ! :)
    Zapraszam w wolnej chwili. ;>

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny kwiat ; )
    Radosnych ; *

    OdpowiedzUsuń
  34. wesolych! zapraszam do siebie http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. cudownie :)
    Zapraszam na mojego bloga zaobserwuj , skomentuj oddzwięcze się ♥♥
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. tobie również Wesołych !:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wesołych Świąt♥
    fajne zdjęcia;3

    OdpowiedzUsuń
  38. Wesołych :*
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też w niedzielę ubierałam choinkę i też wiszą na niej pierniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wesołych świąt również ! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna choinka :) wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczna choinka, podpatrzyłam pomysł z zawieszeniem cukierków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byłam mała to z rodzicami wieszaliśmy cukierki ale do Świąt je zjadałam:P

      Usuń
  43. Choinka ładna, ale najbardziej spodobała mi się własnoręcznie ozdobiona bombka :) też bym taką chciała mieć, żeby móc powiedzieć rodzinie "tak, to ja ją zrobiłam" :D
    Bardzo mi miło, że spodobał Ci się mój blog :) Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:)Na szybko była robiona bo to pierwszy raz i nie wiedziałam czy wyjdzie:)

      Usuń
  44. Przepiękna choinka. A własnoręcznie wykonana bombka wyszła naprawdę świetnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne zdjęcia !! Tobie również wesołych świąt !! :}

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładnie wyszły Ci te bombki :) Świetnie wyglądają.
    Również życzę wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne bombki ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczne bombki i te pierniczki <33

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczna choinka , i ciekawy blog , Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajny blog :-) pozdrawiam bardzo serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Oj, u Ciebie białe święta, u mnie mokre;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie są białe u mnie jest +10 stopni:(

      Usuń
  52. U mnie niestety po śniegu ani śladu już :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u mnie i temperatura na plusie:)

      Usuń
  53. Pictures are adorable!
    Such nice blog! :)
    http://dreameranete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny pomysł z bombką! :)
    http://blogofshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. śliczne zdjęcia:)
    mój tata i gotowanie haaha. zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      No u mnie tak wyszło że to mężczyźni gotują nawet brat z zawodu kucharz:)

      Usuń
  56. Śliczna choineczka ^^
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo ładna choinka. U mnie też były cukierki, ale szybko zniknęły :)
    Bombka malowana przez Ciebie piękna, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie cukierki jeszcze wiszą ale tylko dlatego że kupiłam więcej i nie wszystkie powiesiłam ale już mi się kończą więc zaraz z choinki znikną:)
      Bardzo mi miło że bombka Cisię podoba:)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger