Eternal Gold z Organique

No więc dzisiaj parę słów o produkcie a w sumie to o dwóch produktach oczywiście z Organique:)Miało być tylko o peelengu ale dodam jeszcze krem a co:)

Peeleng korundowy z serii Eternal Gold

Nie będę kopiować informacji od producenta bo nie ma sensu,jeśli chcecie wiedzieć to zapraszam tutaj

Moja opinia:
Mi oczywiście on przypasował:)Masowanie nim twarzy to czysta przyjemność ponieważ delikatnie czuć w tym przypadku złote drobinki:)Skóra jest gładka i mam wrażenie że kolor się ujednolica.Już po nałożeniu czuć jego cudowny zapach nie umiem opisywać zapachów ale jest taki elegancki:)Jedynym minusem jest to że nie można tego pelengu nigdzie zakupić jedynie jest on dostępny w salonach spa gdzie możemy sobie takie zabieg nim zafundować.Ja mam próbki więc udało mi się przetestować i sprawdzić ale szczerze polecam wybrać się na taki zabieg:)

Drugi produkt to złoty krem na okolice oczu z tej samej serii Eternal Gold
Po info od producenta zapraszam tutaj

Moja ocena:
Jak wiecie zaczynam używać kremów na moje kurze łapki i tym razem wypróbowałam(również próbkę) tego kremu.Za wiele nie mogę powiedzieć ponieważ zbyt mało użyłam ale co mi się już w nim podoba to konsystencja jest bardziej gęstsza niż w innych kremach i mam wrażenie jak by była taka silikonowa.Dodatkowo podoba mi się że krem szybko się wchłania co sobie cenię:)No i zapach podobny jak przy pelengu mm..przyjemny:)Krem ten można spokojnie zakupić w cenie około 50zł

starałam się uchwycić te złote drobinki w peelengu:)



Teraz weszła nowa seria do pielęgnacji twarzy i już czycham na krem,żel do twarzy oraz tonik:)Może któraś z was zdążyła już wypróbować,jeśli tak to dajcie znać czy warto go kupić:)
 zdjęcia z int.


12 komentarzy:

  1. Nie próbowałam jeszcze niczego do twarzy z Organique, ale produkty do ciała uwielbiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej..tak wcierać w siebie takie złoto... :))) ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor złoty bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kac Vegas jest mi bardzo dobrze znany :D

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie Ci sie udało uchwycić blask drobinek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale to fajnie wygląda ! :) Ciekawy blog , może obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli podoba Ci sie mój blog to zapraszam:)

      Usuń
  7. muszę kiedyś wypróbować i peeling i krem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie Organique, ale nie lubię żadnych drobinek w kremach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peleng ma drobinki ale krem nie:)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger