A jednak cuda instnieją:)


Już na początku muszę się pochwalić że przed wczoraj (środa) zostałam ciocią małego Miłoszka:))Niestety jeszcze go nie widziałam ponieważ jest zakaz odwiedzin z powodu grypy ale mam zdjęcie jakie mi przysłał brat:)Najlepiej odpowiedział jak zapytałam ,,jakie to uczucie być tatą i mieć już to maleństwo przy sobie" to powiedział ,,siostra,niech mi nikt nie mówi że cuda nie istnieją":))

Robione tel więc przepraszam za jakość

A na koniec dodam wam zlepek zdjęć z tego tygodnia:)
1. Hamburger - kocham fast foody:)
2. Moja praca:)
3. Mój but :P
4. Wieczorna herbata z pokrzywy
5. Jajko niespodzianka(uwielbiam tą czekoladę)
6. Kiwi
7. Ciuszki od cioci dla Miłoszka:)
8. Moje paznokcie po odżywce 8w1
9. Mój Twix:)

Przypominam wam o konkursie z Merg i moim rozdaniu dla was gdzie do wygrania jest EDT Noami Campbell At Night:)Czas leci:))
Konkurs z Merg
Rozdanie

47 komentarzy:

  1. ale maleństwo przesłodkie! :) ja również jestem ciocią 6 letniej Majki i 7 miesięcznego Michałka :)
    z innej beczki: w jakim programie obrabiasz zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie trochę w Photosopie PS5,trochę w Photo Scape i trochę Pixlr.

      Usuń
  2. ale słodki maluszek, narodziny to prawdziwy cud :)
    Twix jest śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje cioteczko ;-)
    1. Hamburger - kocham fast foody:) - ja wole kebab ;-)
    2. Moja praca:) - moja wygląda podobnie ;-)
    3. Mój but :P - fajny
    4. Wieczorna herbata z pokrzywy - wole kakao ;-)
    5. Jajko niespodzianka(uwielbiam tą czekoladę) - ja też uwielbiam
    6. Kiwi - dawno nie jadłam
    7. Ciuszki od cioci dla Miłoszka:) - sliczne
    8. Moje paznokcie po odżywce 8w1
    9. Mój Twix:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8. Moje paznokcie po odżywce 8w1 - moje paznokcie potrzebują tej odzywki pilnie
      9. Mój Twix:) - miau

      Usuń
    2. Dzięki:))
      Kebab też lubię ale akurat u nas nie ma:(
      Też wolę kakao i ostatnio co noc je piję ale powiedziałam sobie że muszę zacząć pić pokrzywę bo podobno jest zdrowa tylko że potem okazało się że jest moczopędna heheh

      Usuń
    3. tak pokrzywa jest moczopedna a pita w nadmiarze wypłukuje magnez ;-)

      Usuń
    4. O to dobrze że mi to napisałaś:)Ale w nadmiarze to nie pije bo raz dziennie to chyba nie jest dużo?:)

      Usuń
  4. Gratuluje zostania ciocią ;)

    A Twix jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nooo to gratulacje kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo ale super. ja mam tak malutką rodzinke że nigdy nie bylam ciocią ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam małą ale na szczęście ma brata który zadbał o jej powiększenie:P :)

      Usuń
  7. Gratuluje, pięknie ujął to Twój brat:) biedne te mamusie, które przez to, że jest grypa muszą być same :( A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Dokładnie,szkoda że tak jest no ale lepiej dmuchać na zimne:)

      Usuń
  8. Ja mimo tak późnej pory wcinam pizze. Oglądam swoje paznokcie, muszę przyznać mi nie rosną. Dlaczego? jak to dlaczego odżywka stoi w koszyczku na swoim miejscu nieużywana. Dzięki za przypomnienie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Bierz udział w jego życiu, bo dzieci strasznie szybko rosną i możesz przegapić przez przypadek, jak ja, niektóre fajne momenty! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.Ile będę mogła to będę brała ale niestety mieszkamy kawałek od siebie.

      Usuń
  10. Kocio boski!
    I przypomniałaś mi, jak dawno nie jadłam kinder-niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. takie wpisy uwielbiam wszystko za jednym razem :)
    Cud wielki :) gratulacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się cieszę że Ci się podoba wpis:)
      Dziękuję:)

      Usuń
  12. Gratuluję zostanie ciocią! :))
    + Fajny buciorek + ja też kocham fast foody ;DD

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej jaki sliczny maluszek!!!
    uuu jakie dlugie juz masz paznoketki.. ja kupilam sobie ta diamentowa odzywke :) Zobaczymy co tam mi urosnie haha :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki on uroczy! :) no to moje gratulacje CIOCIU! :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję;)
    Twix jest uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny maluszek ;) A ubranka dla niego są słodkie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Dla takich maleństw to nie wiadomo co kupować bo wszystko śliczne:)

      Usuń
  17. Cześć Tyna , jestem Tynka :D Uwielbiam hamburgery najbardziej ze wszystkich fast food'ów :) A mały przesłodki *.*
    tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę jakie mamy podobne nazwy:)
      Dziękuję:)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger