Lakier Mariza

Dzisiaj przyszedł czas na lakier Mariza który dostałam w ramach współpracy od Pani Marty o czym wspominałam wcześniej.Paznokcie miałam wcześniej pomalowane bezbarwną odżywką więc wystarczyła mi jedna warstwa lakieru na pokrycie:)A efekt wygląda tak

Kolor jak dla mnie jest prześliczny.Za jakiś czas dam znać jak z trwałością.Dużym plusem jest to że szybko wysycha.Jak na razie z lakieru jestem bardzo zadowolona:)
Jeśli ktoś jest chętny wstąpić do klubu Mariza to zapraszam do zapisania się do Pani Marty

Musiałam dodać tą piosenkę bo cały czas chodzi mi po głowie a niech i wam trochę pochodzi:P
  --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeśli ktoś z was jest chętny wygrać wspaniałe kosmetyki to zapraszam was na rozdanie do wspaniałej blogerki Korneli wystarczy kliknąć tutaj

41 komentarzy:

  1. Przepiękny kolor!! Czekam na info w sprawie trwałości:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor i piękne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor. Mam podobny i jestem nim zachwycona> :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny kolor ! :)

    a piosenka dzisiaj za mną tez chodzi xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor rzeczywiście cudowny! Kocham takie odcienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor ciekawy.
    Jak dla mnie, idealny na sezon wiosenno-letni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolorek..no i po jednej warstwie takie ladne krycie... ekstra <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz ładne pazury :D super blogerka Kornelia? ee to chyba ja:D :*

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolor- piękne wykończenie!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale śliczny kolorek! :o nie mam jeszcze żadnego lakieru z tej serii :))

    przy okazji zapraszam do mnie na rozdanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie też jest prześliczny :) musze go kupić!!! koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki piękny kolor! <3 uwielbiam wszelkiej gamy turkusy!
    obserwuję :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor, świetnie się prezentuje na pazurkach:) A.

    OdpowiedzUsuń
  15. mialam kiedys 2 lakiery z marizy z tej serii. jeden byl super a drugi niewypał. trwałość przeciętna ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Boziu toż to mój kolor ulubiony.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam odcienie turkusu. Piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  18. lakier ma cudowny kolor ! :)

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny. Uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny lakier do paznokci ;))

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. O la, zaje.... kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały kolor! Jestem miłośniczką takich kolorów! <3
    Przy okazji zapraszam do siebie, dopiero zaczynam stawiać 'pierwsze kroczki' w blogowaniu. ;) http://fashionableclothess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładniutki kolorek i bardzo ładne masz paznokcie w ogóle :) A piosenkę znam, ale dzięki, że mi o niej przypomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny kolor i krycie jak na 1 warstwę! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny jest ten kolor ! Muszę go zdobyć jak najszybciej się da !
    Pozdrawiam Daria :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger