Mam i ja Firmoo

Jakiś czas temu otrzymałam okulary od zapewne większości już wam znanej firmy Firmoo.Firma ta ma swojej ofercie okulary korekcyjne,komputerowe,do czytania bądź takie jak ja wybrałam zwykłe designerskie.Okulary przyszły bardzo szybko i kontakt ze sklepem jest naprawdę wspaniały a Państwo pracujący tam we wszystkim pomogą i doradzą więc możecie zawsze liczyć na odpowiedź od nich.Moje okulary prezentują się tak


Jak zauważyliście zamawiając okulary dodają jeszcze etui miękkie i twarde na okulary,ściereczkę oraz co mnie zaskoczyło śrubokręt z dwiema śrubkami aby sobie co nieco podokręcać:))
Firma Firmoo ma dla wszystkich świetną promocję podczas której możecie zamówić okulary za które nic nie płacicie a jedynie pokrywacie koszt przesyłki który wynosi jakieś 60zł co naprawdę się opłaca a więcej o tym dowiecie się tutaj.
Ja jestem bardzo zadowolona z okularów bo fajnie się prezentują i są naprawdę solidne.
Polecam firmę Firmoo i naprawdę jeśli skusicie się na ich okulary to nie pożałujecie wyboru.




40 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa oprawka ;) jeszcze nie miałam z tą marką do czynienia a okularnica ze mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, u mnie okulry od firmoo były dla męża.

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli, jak dobrze rozumiem, zapłaciłaś za nie 60 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. JA również mam od nich okulary i rzeczywiście są bardzo wygodne i dobre jakościowo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam ;P tylko przeciwsłoneczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne ! pasują ci te okularki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudowne ja też takie chce tylko ciekawe czy by mi pasowały... Tobie pasują idealnie

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ekstra wygladasz w tych okularach!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super w nich wyglądasz!!:) Bardzo Ci pasują:)
    Miłego wieczoru :*

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie Ci w nich kochana:),zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  11. kochana musisz udostepnic u siebie na fb to zdj o konkursie,tutaj nie trzeba;)

    OdpowiedzUsuń
  12. aaale masz ładne te okularki! dobrze wybierałyśmy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Oj kochana dobrze dobrze:)

      Usuń
  13. jejks , ale w nich korzystnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do twarzy Ci w tych okularkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygodne mają okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne okulary, pasują idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Do twarzy Ci w tych okularach kochana :)) Faktycznie sporo osób sobie teraz chwali Firmoo :)


    Przy okazji zapraszam Cię na rozdanie - do wygrania bransoletka Who z dowolnym napisem :)
    http://palinka-blog.blogspot.com/2013/01/rozdanie-do-zgarniecia-bransoletka-who.html

    OdpowiedzUsuń
  18. pasują ci! JA marzę o okularach przeciwsłonecznych, głupie to ale nigdy w życiu ich nie miałąm, bo na stałe nosze okulary :(


    Wygraj Shinyboxa w moim urodzinowym konkursie
    http://gosika90.blogspot.com/2013/02/wygraj-shinybox.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerzę że też dopiero niedawno zaczęłam nosić okulary przeciwsłoneczne bo zawsze mi sie wydawało że żadne mi nie pasują:)

      Usuń
  19. fajnie się prezentują :) mi okularki nie pasują :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Oj tam znalazłabyś sobie jakieś na pewno:)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger