Mariza-kolejna współpraca

Jak pamiętacie miałam już okazję testować kosmetyki firmy Mariza i tym razem Pani Marta kolejny raz zaprosiła mnie do współpracy.Oczywiście się zgodziłam ponieważ jestem bardzo zadowolona z kosmetyków tej firmy.Przypomnę o niej kilka słów:)

Firma Mariza powstała w 1988r. i jest firmą rodzinną:)Wszystkie kosmetyki są przebadane dermatologicznie i mikrobiologicznie a co najważniejsze nie są testowane na zwierzętach:)
Siedziba firmy zlokalizowana jest na południu Polski i to tam początkowo można było kupić kosmetyki Mariza.Od 2010r. wydano pierwszy katalog oraz zarejestrowano pierwszych konsultantów i od tamtej pory firma rozwija się coraz pomyślniej.

Jeśli ktoś z was jest chętny dołączyć do grona konsultantów to zapraszam do zapisania się do Marty.Marta jest przemiłą osobą która wszystko wam dobrze wytłumaczy i zawsze możecie na nią liczyć.Tutaj możecie obejrzeć katalog.
O to co dostałam od Marty do testów:)




 Niestety musicie chwilę poczekać z recenzją ale dopadło mnie choróbsko i raczej nie chciałybyście mnie oglądać w takim stanie:)Jak tylko mi przejdzie to dodam recenzję oraz wykonam makijaże:)

59 komentarzy:

  1. Gratulacje, bardzo fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dniach pokaże go na pazurkach:)

      Usuń
  3. Niech Ci wszystko dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fluid matujący u mnie kompletnie się nie sprawdził. Jestem ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie :)
    Zdrowiej szybciutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie miałam nic z tej firmy, więcej jestem podwójnie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem jak się spiszą kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za darmo dostajesz takie kosmetyki do testowania? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię Marizę ;) mają fajne kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kosmetyki - interesuje mnie ten puder sypki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny lakier! testu testuj :) i zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń
  11. hm tez nigdy nic nie mialam i jestem bardzo ciekawa Twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mm zapowiada się super :) nigdy nic nie miałam z tej firmy jeszcze więc czekam na Twoją relację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko choróbsko mnie opuści będą posty:)

      Usuń
  13. Swietny blog :) Obserwuje i zapraszam takze do mnie moze i moj ci sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawi mnie kilka produktów tej firmy, jednak nie miałam okazji żadnego wypróbować :P Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna współpraca :)

    a mam takie pytanko, mogłabyś mi powiedzieć jeśli w przyszłości chciałabym zawrzeć jakąś współpracę, to jak wypadałoby napisać maila? :) nigdy tego nie robiłam i nie chciałabym popełnić jakiegoś głupiego błędu :) liczę na pomoc, bo chyba wiesz coś na ten temat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu odpowiadam na maile:)

      Usuń
  16. Okej, to czekamy! Swoją drogą, śliczny kolor lakieru, chcę już zobaczyć go na paznokciach!
    I zdrowiej!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uzbrajam się w cierpliwość.Szybkiego powrotu do zdrowia. Czekamy :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Taką współpracą to bym nie pogardziła.. :) szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  19. O super paczka! gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem jak ten lakier, bo ma przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Znałam ten sposób, ale go używałam do wyszukiwania np. butów. Nie pomyślałabym żeby można było zobaczyć czy Ci nikt nie skradł zdjęć. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O a ja nie pomyślałam że mogę w ten sposób znaleźć buty a szukam jedne już dłuuuugi czas:)

      Usuń
  22. pochwal się tuszem, bo jeszcze z tej firmy nic nie miałam i mnie ciekawość zżera :P

    OdpowiedzUsuń
  23. o świetna paczuszka *.*
    a kiedy będą wyniki konkursu ( wchodze kilkanaście razy dziennie na Twojego bloga, i wyczekuje ich ) ?
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna zawartość :) Puder miałam i u mnie się sparwdzil, ale podkład matująco kryjący nie, robil mi starszne smugi. Jestem ciekawa tuszu i tego drugiego podkładu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger