Pielęgnacja twarzy z Organique

Organique niedawno wypuściła nową linie do pielęgnacji twarzy Basic Cleaner.Oczywiście musiałam zakupić bo jak już kiedyś wam mówiłam jeszcze na żadnym produkcie Organique się nie zawiodłam i tak też było tym razem.Dodatkowo od koleżanki dostałam krem do twarzy również tej firmy więc codziennie moja twarz jest rozpieszczana tymi produktami:)
-------------------------------------- Kilka słów od producenta-------------------------------------

ŁAGODNY ŻEL DO MYCIA TWARZY

 Delikatny żel do mycia twarzy, przeznaczony do każdego typu cery, nawet wrażliwej i alergicznej. Dzięki zastosowaniu synergistycznych składników aktywnych, formuła łączy właściwości myjące i pielęgnujące. Tradycyjne detergenty zostały zastąpione kompleksem Proteol APL pozyskiwanym z jabłek. Posiada on doskonałe właściwości myjące, doskonale się pieni nawet przy twardej wodzie. Jednocześnie jest niezwykle delikatny, zmywa również makijaż oczu, nie narusza bariery hydrolipidowej skóry. Ekstrakt z mącznicy lekarskiej, bogaty w naturalną arbutynę odświeża i rozświetla cerę, łagodzi, działa antyoksydacyjnie. Żel polecany jest do codziennego stosowania.

 TONIK ŁAGODZĄCY
Tonik przywracający naturalne pH skóry, przeznaczony do pielęgnacji każdego rodzaju cery. Formuła kosmetyku zawiera koktajl ekstraktów roślinnych o synergistycznym działaniu, szczególnie rekomendowanych dla skóry odwodnionej, wrażliwej, skłonnej do podrażnień. Aloes intensywnie nawilża i koi, pantenol wzmacnia barierę lipidową, zmiękcza naskórek i przyspiesza procesy jego regeneracji. Lukrecja gładka łagodzi podrażnienia, zmniejsza zaczerwienienia i działa antyoksydacyjnie. Po użyciu toniku skóra odzyskuje blask, jest doskonale napięta i przygotowana na aplikację kolejnych kosmetyków.

 WZMACNIAJĄCO-ŁAGODZĄCY KREM DLA SKÓRY NACZYNIOWEJ
 Specjalistyczny dermokosmetyk przeznaczony do pielęgnacji skóry wrażliwej oraz z przebarwieniami. Zamknięty w liposomowych otoczkach i stopniowo uwalniany kwas azelainowy zawarty w kremie charakteryzuje się działaniem antybakteryjnym, redukuje ilość grudek i krost, przyspiesza regenerację naskórka i rozjaśnia przebarwienia pozapalne. Darkout™ - aktywny, naturalny ekstrakt z trawy afrykańskiej, wykazuje silne właściwości depigmentujące, stymuluje syntezę kolagenu i chroni przed fotostarzeniem się skóry. Olej z kwiatów kocanki wpływa obkurczająco na naczynia włosowate, delikatnie natłuszcza i wygładza cerę. Połączony z alantoiną i pantenolem skutecznie niweluje podrażnienia i zaczerwienienia. Nisko- i wysokocząsteczkowy kwas hialuronowy zapewnia optymalne nawilżenie i regenerację zewnętrznych i głębokich warstw naskórka. Krem polecany jest również pod makijaż, ponieważ dzięki lekkiej konsystencji szybko się wchłania, zapewniając komfort stosowania

-------------------------------------Moje odczucia-------------------------------------------------
Oczywiście demakijaż zaczynam od żelu który baardzo ładnie pachnie tak kwiatowo.Co jest dla mnie ważne nie szczypie w oczy i super się rozprowadza dzięki czemu spokojnie mogę oczyścić twarz nie goniąc w pośpiechu żeby tylko się w oko nie dostało:)Super zmywa makijaż nawet z tuszem do rzęs nie ma problemów.Kolejnym krokiem jest tonik który również tak ładnie pachnie.W toniku podoba mi się to że ma on w składzie aloes który nawilża skórę oraz lukrecję która goi podrażnienia i zmniejsza zaczerwienia a ja mam z tym problem.Te oba produkty super przygotowują skórę do aplikacji kremu.Krem ma super konsystencję i świetnie się rozprowadza.Podoba mi się jego opakowanie to że ma pompkę dzięki czemu nie muszę zatapiać pazurów w kremie no i jest higieniczniej:P Tych produktów używam już drugi tydzień i widzę że moja skóra jest bardziej nawilżona za co duży plus.Dodatkowo zauważyłam jak by zaczerwienienia na skórze stały się bledsze no chyba że sobie wmawiam ale mam takie wrażenie oraz podrażnienia jakie mam co niestety wyskakują mi co miesiąc przy ,,tych"dniach pomału zanikają.
Ja jestem bardzo zadowolona z tych kosmetyków i na pewno przy nich zostanę na dłużej.Szczerze mogę je wam polecić bo naprawdę warto.




22 komentarze:

  1. nie mialam zadnego z nich a chetnie bym sprobowala :D
    poki co kupilam ostatnio ich szampon do wlosow i jestem tak zachwycona, ze ostatnio kupilam drugi na zapas ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam szampon,też jest fajny:)

      Usuń
  2. Bardzo podobają mi się opakowania tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajnie się prezentują i są wygodne bo nie trzeba całości odkręcać tylko tak na kliknięcie:)

      Usuń
  3. Moja cera jest gladziutka..ale jak są wlasnie te dni to zawsze jakies niechciane obce cialo wyskakuje hehe ;/ chetnie kiedys wyprobuje te kosmetyki... :))
    Buzki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo są naprawdę dobre:)

      Usuń
  4. Na krem bym się chętnie skusiła. Też mam cerę skóra z problemami naczynkowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to cenowo wygląda? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać krem coś około 50zł a tonik i żel jak widziałam na internecie to kosztują ok.70zł ale nie wiem skąd te ceny,ja kupiłam u siebie jakoś 40zł nie pamiętam dokładnie.

      Usuń
  6. Hej zapraszam na mojego nowego otwartego bloga vivalaglam96.blogspot.com/ znajdziecie dużo ciekawych rzeczy
    i morze coś dla siebie zapraszam do komentowania i do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. tez nic z tej firmy nie miałam ,i uwazam ,ze kremy powinn byc z pompka:P a nie "zanurzanie pazurów" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kompletnie nie znam firmowy, czyżby zdj robione nowym cudeńkiem? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. http://www.organiquecosmetics.pl/ tutaj możesz o nich poczytać:)

      Usuń
  10. Nie próbowałam żadnego z tych kosmetyków ale chyba się skuszę :)

    Zapraszam do nas na recenzję balsamu do ust,
    Jolka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger