Samotne zimne wieczory

Wczoraj mój narzeczony S.wyjechał do senatorium na miesiąc bo jak wam kiedyś wspominałam jest po operacji kręgosłupa.No więc teraz mieszkam sama no prawie bo jest ze mną oczywiście mój Twix:)Jakoś tak pusto i nudno samemu więc staram sobie jakoś umilać czas.Obawiam się że jak wróci to będę jakieś 20 kg.grubsza bo obżeram się słodyczami jak głupia:P
Dzisiaj spadł u mnie śnieg o który prosiłam na Święta przyszedł z ,,lekkim" opóźnieniem kiedy już go nie chcę.Moje samotne wieczory teraz wyglądają tak że siedzę i przeglądam różne gazety i strony internetowe z inspiracjami jak urządzić mieszkanie.Jak mój S. wróci to bierzemy się ostro za kończenie mieszkania a została nam jeszcze kuchnia i sypialnia do zrobienia plus jakieś tam dodatki do reszty pomieszczeń.Jutro zdradzę wam jaką chcemy kuchnie:)Ściany mamy już pomalowane na biało z dodatkiem grafitu ale więcej na razie nie powiem.Lecę dalej się inspirować:)

50 komentarzy:

  1. TY masz kocura! A ja o tym nie wiedziałam, dasz radę kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana źle śledzisz mój blog,już się kiedyś nim chwaliłam w innych postach:))

      Usuń
  2. Uwielbiam Twojego Twixa :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zapraszam,jeszcze dwie kosteczki zostały:))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ten kotek to jest łobuz niezły:)

      Usuń
  5. śliczny kotek! zawsze chciałam mieć szarego albo rudego kotka, a mam psa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś nie lubiłam kotów a teraz domu bez kota sobie nie wyobrażam:)

      Usuń
  6. Uwielbiam remonty, czekam z niecierpliwością na wieści :)
    Nie pamiętam czy już pisałam, ale bardzo ładnie Ci w nowym kolorze włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię remonty ale nie znoszę tego bałaganu podczas ich trwania:)
      Dziękuję,tak pisałaś że ładny kolor:)

      Usuń
  7. jogurtowa Milka i mnie często poprawia nastrój! a Twix jest boski - poproszę o więcej zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok postaram się go częściej pokazywać tylko że kiedy ja chcę robić mu zdjęcia to pozować nie lubi ale jak nie trzeba to się cwaniaczek pcha i przeszkadza:))

      Usuń
  8. Oooo jaka kolekcja gazet o wnętrzach, ja póki co inspiruje się przez internet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w większości też ale chwilowo nie mam laptopa więc jak kładę się pod kołdrę to przeglądam gazety:)

      Usuń
  9. Uroczy kotek, genialne te wazoniki sówki! chcę:) A.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne inspiracje i słodziak - kociak ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham remonty! Mam nadzieję, że pochwalisz się efektem końcowym?

    Pozdrawiam,
    Jolka

    www.pasja-kreacja-inspiracja.blogspot.com
    Zapraszam do nas! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ahhhh absolutnie uwielbiam przeglądać strony i magazyny wybierając to co będę miała w swoim domu w przyszłości :d obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę moje ulubione gazety :D a ja już wiem jak będzie kuchnia wyglądała! no ale nie zdradzę nikomu, czekam i tak na efekt końcowy :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że sama siedzisz :) za to masz duuużo czasu na inspirowanie się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom mam dużo ale już nie mam głowy do tego,za dużo tego jest i nie wiem co chcę:)

      Usuń
  15. Ale jest śliczny ten Twój Twix! Myślałam że koty szybko rosną a na zdjęciu wygląda na małego. ;]
    P.S. Ja też lubię baaardzo oglądać inspiracje. :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już duży tylko właśnie tak na zdjęciu jakoś malutki wyszedł:)

      Usuń
  16. ale mi narobiłaś ochoty tą czekoladą :D Uwielbiam przeglądać katalogi z ikei :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili na fotorelację z Hiszpanii :D Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. prześliczny kociak! :) lubię oglądać zdjęcia pięknie urządzonych wnętrz, świetna inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przesłodki kot, mimo, że zdecydowanie wolę wierne psy, anieżeli charakterne i uparte kocurki - na zdjęciu wyglądają prześwietnie ; )
    inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś nienawidziłam kotów ale to się zmieniło:))Tak samo uwielbiam koty jak i psy:)

      Usuń
  19. ale masz ślicznego kotka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam czasopisma o wnętrzach , jestem uzależniona od tej strony , koniecznie zajrzyj przepiękne mieszkania! http://www.erikolsson.se/sok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za stronkę,już zaglądam:)

      Usuń
  21. Uwielbiam wnętrzarskie gazety, niestety są dość drogie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ale raz na jakiś czas można sobie pozwolić:)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger