Szkatułka na biżuterię

W sobotę byłam na urodzinach koleżanki oczywiście było świetnie:)Długo nie wiedziałam co jej kupić aż pomyślałam że skoro ma dużo biżuterii to przyda jej się taka szkatułka.Kupiłam ją w Nanu Nana.Do tego dokupiłam jeszcze taki o to naszyjnik z serduszkiem:)
Szkatułka jest obszyta materiałem a na górze jest mięciutka taka gąbczasta:)





A tak mój kochany Twix śpi ze swoją ulubioną zabawką:))Rozwalił mnie totalnie jak to zobaczyłam:)

Oczywiście przypominam o rozdaniu u mnie Noami Campbell


61 komentarzy:

  1. Pomysł fajny na prezent i orginalny . :D Ale śliczna jest, mi tam sie podoba . :D

    Fajnie Twój kot ma na imie . :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam pojęcia jak go nazwać i tak jak wymyśliłam:)

      Usuń
  2. Twix cudny, szkatułka też ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie szkatułki :) Jak z bajki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta szkatułka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. po ile ją kupiłaś? Ja kocham koty niestety mój jesienią skończył swój żywot ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że ona tego nie przeczyta 39.99zł:)

      Usuń
  6. Jaki słodziak ten Twój Twix :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki kochany ten Twix <3
    Super szkatułka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna jest! i znowu Twix :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny, oryginalny prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam szczerze, że nie bardzo przepadam za kotami, ale Twój jest słodki <3 Co do szkatułki, uwielbiam takie pierdółki, ta co kupiłaś koleżance jest na prawdę bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkatułka jest piękna, ale kociak robi większe wrażenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie ;)
    xoxo

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna szkatułka i fajny blog prosze wpadnij http://blue-blue-vi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. tez mam taki kuferek ;D hehe z tym ze inne rysunki na nim ale srodek ten sam ;D Buziakii

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejciu, Twój kocio jest boski!
    A prezent bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie takiego pudełeczka mi potrzeba :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczna ta szkatulka;) a kotka to mam podobnego bardzo;p
    zapraszam na rozdania;]

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniała szkatułka, bardzo wyjątkowa i na pewno mega praktyczna:*
    obserwuje z przyjemnością
    ♥♥ ♥♥ ♥♥
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  19. Pudełeczko jest świetne i na pewno bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Oj myślę że się przyda:)

      Usuń
  20. Cudna szkatułka! Szukam podobnej do mojej biżuterii tylko że nieco większej. ;]
    A naszyjnik bardzoo ładnyyy! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super prezent! :)

    zajrzyj do mnie! dla ciebie to 3 minuty a dla mnie to wiele! http://wika-wikaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Już do Ciebie zaglądam:)

      Usuń
  22. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego dnia.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)
      Już zaglądam:)

      Usuń
  23. cudne ustrojstwo na biżuterię, podoba mi się, a kicia - przekochana :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka urocza ! Posiadam bardzo podobną.
    Dziękuje za odwiedziny :)
    Zapraszam

    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna szkatułka...ale moja biżu by się raczej nie zmieściła :D

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna szkatułka. jestem całkowitą zwolernniczką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger