Taką chcę kuchnie

Tak jak obiecałam dziś pokaże wam kilka zdjęć aby mniej więcej pokazać jaką będziemy mieli kuchnie:)Początkowo mieliśmy dylemat czy ma to być kuchnia w starodawnym stylu typu dużo brązu i drewna czy raczej nowoczesny styl czyli biel i czerń:)No i wybraliśmy to drugie czyli nowocześnie bo kuchnie mamy nie dużą więc myślę że fajnie nam optycznie się powiększy.Tak więc ściany już mamy pomalowane na biało-grafitowo.Sufit zrobiliśmy podwieszany z oświetleniem halogenowym żeby fajnie oświetlało nam blat na meblach podczas gotowania wieczorem.Dodatkowo zrobiliśmy taki barek żeby dodać miejsca na jakieś rzeczy bądź żeby przy gotowaniu coś na nim szykować.Tak więc sufit,barek i jedna ściana są grafitowe a cała reszta już biała.Prze tej grafitowej ścianie będzie kącik jadalniany czyli stół z krzesłami ale jeszcze nie wybrałam jakie a nad stołem duży czarny prosty żyrandol.
Meble chcemy białe tylko nie możemy się zdecydować czy z białym blatem czy z czarnym,ja wolę biały a S.woli czarny tylko mi się wydaje że na czarnym będzie widać każdy odcisk palca a on uważa że jak będzie biały to będzie za mdło i za dużo bieli,ach Ci mężczyźni:)
Na podłodze chcemy panele a przy meblach płytki podłogowe oczywiście białe.No i teraz mam problem ponieważ uparłam się że chcę mieć kuchnię z motywami Nowego Jorku i lipa.Chciałam mieć ten motyw na płytkach na ścianie  i na całej grafitowej ścianie dać fototapetę z widokiem na Nowy Jork i fototapetę znalazłam ale płytek już nie:(Jak nie znajdę nigdzie to będę musiała zmienić na jakiś inny motyw tylko jaki?Pokaże wam jeszcze tą fototapetę tzn.dwie bo nie wiem jeszcze którą jak coś wybrać ale coś mi mówi że pierwsza:)
 W kuchni mamy wyjście na balkon więc jeszcze muszę coś wymyślić co dać czy jakieś ładne firany czy tylko rolety czy coś innego ale chyba same rolety no jeszcze pomyślę bo ten motyw Nowego Jorku strącił mnie z tropu.
Może wy wiecie może gdzie mogę dostać płytki z Nowym Jorkiem i jakieś fajne dodatki?A może podrzucicie mi jakiś inny motyw?Czekam na waszą pomoc:)

43 komentarze:

  1. też sądzę, że białe meble to lepszy pomysł, bo z czarnymi może być problem.. jak już będziesz miała wszystko gotowe to pokaż :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meble będą białe tylko blat nie możemy wybrać czy czarny czy biały:)Na pewno pokażę:)

      Usuń
  2. haha może lepiej jednak poczekaj z tym zabijaniem do jutra albo do piątku, żebym mogła wstawić jeszcze inne zdjęcia :P a tak na poważnie to polecam taki wyjazd bo naprawdę warto. Ja wyjechałam raz i nie wyobrażam sobie mieszkać gdzie indziej jak tylko tam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra poczekam:))Oj mieszkać tam to chyba bym nie umiała za dobrze bym miała:P

      Usuń
    2. haha życie tylko jedno, więc czemu by nie podarować sobie trochę przyjemności :D trzeba korzystać z dobrodziejstw jeśli ma się takie możliwości :D

      Usuń
    3. No trzeba trzeba tylko ja nie mam aż takich możliwości:)

      Usuń
  3. Ja mam białą kuchnię z ciemnoszarym blatem. I co do blatów to nie polecam czarnego. Znajomi mają i wszystko na nim widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info,czyli tak jak myślałam:)

      Usuń
  4. Ja bym wybrała czarny blat albo grafitowy ;) A fototapeta druga mi się bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba bardzie grafit od czarnego:)

      Usuń
  5. Polecam białe blaty! Ja też mam jasny u siebie i dobrze się sprawdza :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym stawiała na ciemny blat, może szary? Wszystko na biało to tak jakoś za bardzo jednolicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dodatki można dać czarne i jakoś będzie kontrast:)

      Usuń
  7. Ciemny blat chyba byłby lepszy, ale nie czarny, tylko jakiś ciemny grafit :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba grafit prędzej niż czarny:)

      Usuń
  8. ach zazdroszczę :) tak chciałabym urządzać mieszkanie :) a kuchnia koniecznie musi być przestronna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie kuchnia z białym blatem ;) jednak wszystko zależy od całego pomieszczenia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka piekna, przestonna kuchnia ;) wow! Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie aż tak przestronna to nie będzie:)

      Usuń
  11. Moja ciocia ma kuchnię z białym blatem i wygląda to super :) Wystarczą kolorowe super dodatki i od razu robi się przyjemniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej kuchnie ze zdjec to istne cuda <3

    ps. kombinuje z ustawieniami w aparacie, zawsze ustawiam na dlugi czas naswietlania ale wtedy nie trudno o poruszenia. staram sie by dobre oswietlenie bylo w miejscu gdzie pstrykam. jesli nie wychodza takie jasne zdjecia jak chce, rozjasniam je w programie graficznym o kilka tonow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana pięknie Ci wychodzą te zdjęcia:)Ja próbowałam ale w programach to przerabiać a nie pomyślałam że w aparatem można kombinować i mi nie wychodziło:)Dzięki za info:)

      Usuń
  13. Bardzo fajny blog , podobają mi się twoje inspiracje :)
    Zapraszam do mnie , bedzie mi bardzo miło . Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że Ci się tu podoba:)
      Już do Ciebie zaglądam:)

      Usuń
  14. Cudowna;)
    Swietny blog ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że Ci się podoba:)

      Usuń
  15. Ooooooooooooo łał!!! <3 Prześwietna!!:)
    Aczkolwiek na pewno jakbym taką miała to dodałabym coś DIY, żeby 'ocieplić' wnętrze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. też bym chciała taką kuchnię, dużą, białą, z ogromnym oknem, stołem i wysokimi krzesłami, mmm! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też bym chciała,ale niestety moja będzie mniejsza:)

      Usuń
  17. pomysł na fototapetę już mi się podoba! i zrób rolety, będą bardziej pasowały do wystroju :) czekam na efekty :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie myślę takie sztywne roletyd dać:)

      Usuń
  18. czarny to masakra. miałam jeden mały czarny stolik i kazdy paproszek, kurzyk czy okruszek bylo na nim widac,ze masakra! teraz mam biały i jest duzo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger