Urywek z pobytu w Karpaczu i moje spełnione marzenie:)

Będę taka sobie chwalipięta i się pochwalę a co:PWreszcie kupiłam upragniony aparat Nikon 3100 z obiektywem Nikkor 18-105mm :)Od dawna marzyłam o Nikonie uwielbiam robić zdjęcia chwytać różne chwile no i moje marzenie się spełniło:)Nie mogłam sobie na niego pozwolić ze względu na to że jesteśmy w trakcie urządzania mieszkania ale jakimś cudem namówiłam mojego S. i powiedział że skoro to jest moje marzenie to kupmy:)
Teraz będę starała się dodawać jak najładniejsze zdjęcia na bloga żeby wam się miło zaglądało do mnie:)
Wracają co Sylwestra to tak jak pisałam wcześniej spontanicznie pojechaliśmy do Karpacza i nie żałuję,było super:)Do Karpacza zajechaliśmy około 17stej i od razu zaczęliśmy imprezować:))Sylwestra spędziliśmy w pensjonacie Dom Natury a po 22ej wyszliśmy na stok.Dobrze że wzięliśmy ze sobą dwa szampany bo jednego z koleżanką wypiłyśmy już w drodze na stok bo jakoś tak nam się droga dłużyła:P Na stoku była świetna zabawa przy muzyce House.Uśmialiśmy się niesamowicie było naprawdę super:)Jedynie mieliśmy jedną niemiłą sytuację gdy wracaliśmy już po północy do domu ze stoku to zgubiliśmy kolegę szukaliśmy go aż sam dotarł po 4tej i nie pamiętał gdzie był:)Teraz to się z tego śmiejemy ale strachu nam narobił niesamowitego.Szukaliśmy go po całym Karpaczu i tak zmarzliśmy że mnie już jakieś choróbsko łapie ale najważniejsze że się odnalazł:)Na drugi dzień wstaliśmy rano i poszliśmy na miasto na obiad i potem do kawiarenki na kawę i coś słodkiego ale to był zły pomysł bo mi potem było niedobrze do wieczora-gdzie słodkie na kaca:P No i wieczorem wsiedliśmy do auta i do domu.Oczywiście kupiliśmy sobie oscypki więc zaraz lecę je grzać i zajadać z żurawiną:)
Tak więc rok 2012 zakończył się wspaniale:))Zostawiam was ze zdjęciami z pobytu oczywiście zdjęcia robione nowym aparatem:)
A wam jak minął Sylwester?




52 komentarze:

  1. Jak 2012 skończył się wspaniale to cały nowy rok taki będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! czekam na piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że pobyt się udał. :)
    Czekam na nowe fotki nowym aparatem. ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Brakuje mi na fotkach Świątyni Wang :) i Śnieżki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana nie doszliśmy tam,nie mieliśmy siły po takiej nocy:)

      Usuń
  5. Też poluję na tego Nikona :D
    Daj znać jak się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylwester na pewno był udany :*
    Aparat suuuper )
    Czekam na nowe fotki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę aparatu, świetne zdjęcia :)

    http://needyesterday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz cały rok niech będzie taki cudny jak Sylwester, i niech się spełni to co w prywatnej Ci na fb napisała,, buziaki ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, widzę że zabawa była przednia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję zakupu i czekam na mnóstwo fotek z nowego cudeńka:)) A.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, śliczna miejscowość, aż mam ochotę na wyjazd w góry :))

    OdpowiedzUsuń
  12. W Karpaczu sylwester zawsze udany ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia bardzo udane, zapewne nowym aparatem :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny aparat :) co do Twojego pytania na moim blogu to mam kilku fotografów i nie wiem jakie dokladnie maja aparaty, ale moj osobisty z ktorego jest na blogu sporo zdjec to lustrzanka sony alpha 350 z obiektywem tamron 70-300 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super sprzęcik i bardzo ładne zdjęcia ;)
    __
    z blondów każdy kolor szybko Ci się będzie na początku wypłukiwał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)No niestety wszystko się spłukuje:(

      Usuń
  16. Zostałaś nominowana u mnie na blogu do Liebster Award.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło,dziękuję:)Jak będę mieć chwilkę to odpowiem:)

      Usuń
  17. Marzenia się spełniają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale Ci zazdroszczę.. ja marzę o nowym aparacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Ty też masz przecież dobry aparat:)

      Usuń
  19. świetne zdjęcia:)
    fajny aparat,niedługo chyba bedę muydiała poprosić rodzicow żeby mi kupili jakiś porządny aparat:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo gratuluję rewelacyjnego sprzętu i zazdroszczę takiego wypadu :) musiało być wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Oj był bardzo fajnie:)

      Usuń
  21. Ty mi nie mów o rozpieszczaniu, bo zaraz Ci w ogóle zabiorę tego Nikona! :D ale Ci go zazdroszczę! i wyjazdu teeeż :) no to teraz będziesz nam foty trzaskać! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe oj będę będę:)Niech tylko się pogoda trochę zmieni bo jest straszny wiatr i deszcze.

      Usuń
  22. Fajnie tu u ciebie ;)Obserwuję i zapraszam do mnie Julunia148.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. zazdroszczę obiektywu, taki mi się marzy bo mój kit jest do niczego!! czekam na mnóstwo zdjęć :D
    znam znam bloga anwen, śledzę i czytam, świetna dziewczyna :D ale dziękuję za informacje ;* jak będziesz miała coś jeszcze to pisz, bo może nie znam, a warto by było znać;* ładnie Ci w tym kolorze, ale fakt przy brązie włosy są nieco lepsze, ale jest mnóstwo dziewczyn z włosami blond, które mają je dobrze nawilżone i nie są suche i wyglądają cudownie :) zajrzyj tutaj: http://www.blondhaircare.com/

    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny aparat :)
    Też marzę, żeby w końcu taki kupić, ale muszę jeszcze na to trochę poczekac :)

    OdpowiedzUsuń
  25. OOO nikon!!! To też moje marzenie!! <3 ale zanim ja się go dorobię to nie wiem.. hahaha :D Sylwka spedzilas fajnego hihi :) Oby takie ekstra byl ten nowy rok :**

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale fajnego Sylwka miałaś. :DD
    I super, że kupiłaś nowy aparat :) Niestety nie znam się na Nikonach, więc nic o nim powiedzieć nie mogę. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę wyjazdu ;) !

    OdpowiedzUsuń
  28. mam ten sam aparat tylko obiektyw 18-55

    OdpowiedzUsuń
  29. super, że spełniasz swoje marzenia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger