Z blondu na brąz

Każdy ma swoje postanowienia noworoczne i ja również je mam a w zasadzie to mam dwa jedno mniej się denerwować byle czym (jestem strasznym nerwusem i pesymistką) a podchodzić luzacko do sprawy i drugie to zaczynam się brać za moje włosy.Zaczęłam od tego że przefarbowałam się na ciemny.Nałożyłam jasny złoty brąz z Garniera i powiem szczerze że kolor nawet mi się podoba.Obawiam się że szybko mi się spłucze ale jak coś to poprawię i potem już tylko odrosty będę farbować:)Po tym blondzie co miałam to mam mega suche i włosy więc stawiam na nawilżanie ich i olejowanie.Ostatnio przeglądając blogi w celu znalezienia porad dotyczących włosów natrafiłam na bloga Ani i po prostu spędziłam cały wieczór na czytaniu go.Dzięki Ani nabrałam motywacji do tego aby zadbać o moje kłaki:)Na razie będę szukać wcierki Jantar bo zauważyłam że wiele blogerek poleca i tak samo olejek Khadi bo podobno super po nim włosy rosną.Dodatkowo mam olejek arganowy z Organique więc będę nim olejować(olejować?hm...śmiesznie brzmi:) włosy.Jeszcze została mi maska Wax więc ją wykorzystam chociaż muszę przyznać że odkąd zmienili opakowanie to nie działa jak kiedyś.
A Wy jakie macie sprawdzone sposoby na dbanie o włosy?Może mi coś doradzicie?


43 komentarze:

  1. Ładny kolorek wyszedł :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Naczytałam się znowu o tych olejkach tak, że postanowiłam wrócić do nich. Od weekendu zaczynam kuracje od nowa. ;]
    Słyszałam że też nafta kosmetyczna jest dobra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam naftę:)A jak ją nakładać?

      Usuń
  3. Właśnie widziałam n fb! świetna zmiana :) Uwielbiam bloga Ani, i też biorę się za moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. JA 2 dni temu także przyciemniłam włoski - chciałam na konkretny brąz , ale jak to zwykle ze mna bywa wybrałam ciemny blond , który jednak mimo wszystko wyszedł bardzo ciemny - więc stosunkowo jestem zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Poprawka *
      ...wybrałam farbę średni blond , która wyszła na moich włosach jako ciemny blond ;-D

      Usuń
    2. ja też się bałam bo Garnier zawsze wychodził ciemny,właśnie jak brałam ciemny blond kiedyś to miałam ciemny brąz ale teraz potrzymałam jakieś 20 min żeby za ciemne nie wyszły:)

      Usuń
  5. kolor masz teraz piękny! sama bym chciała sobie taki zrobić, no ale na moje ciemne coś jasnego nałożyć... to i tak nic nie wyjdzie... a szkoooda :P może same mi zjaśnieją :P bo na ściąganie koloru znowu nie pójdę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Wydaje mi się że Ci się trochę spłuczę jak tamte wcześniejsze co nakładałaś:)Teraz też masz ładny kolor:)

      Usuń
  6. Ciekawy kolorek wyszedł, taki ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolałam Cię w blond chyba :)

    Ja od kilku miesięcy nakładam na włosy olej.
    I żałuję, że nie zaczęłam wcześniej.
    Stosuję olej migdałowo-arganowy olej Alverde.
    Robi cuda z moimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W blondzie czułam się taka blada i jakoś tak się zlewałam.
      Dzięki za radę jak skończy mi się ten olejek z Organique to kupie ten Alverde:)

      Usuń
  8. mi sie twoj kolor bbbaaaardzo podoba tez schodze z koloru chce dojsc do swojego pozniej pomysle :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczny kolor
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  11. to ja chce ale w odwrotnym kierunku z brazu na blond:)
    sliczny masz kolorek i pasuje do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie ci w tym kolorze i masz piękne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie Ci w tym kolorku : D a już się bałam, że wyjdzie źle, oby tak dalej . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. wygladasz swietnie :) bardzo fajnie Ci wyszedl kolor:)
    ja rok temu chcialam zejsc z czarnych na taki wlasnie braz i SPALILAM sobie kawal wlosow :((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      No przy zejściu z ciemnego na jasny już jest gorzej:(

      Usuń
  15. ładny kolorek :) ale w blondzie też było ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Źle się czułam w blondzie:)

      Usuń
  16. Kolorek naprawdę fajny. Tez potrzebowałam zmiany i z blondu zrobiłam ombre. Od nasady ciemne im bliżej końcowek są jaśniejsze:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie po fakcie pomyślałam że mogłam zrobić ombre no ale już trudno:)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger