Zły dzień:(

 Niedziela mi dzisiaj mija na nic nierobieniu.Nie wiem czy to dobrze czy źle ale mam dzisiaj zły humor i jestem do niczego:(Za oknem ciągle biało i zimno więc nawet nie chce mi się nosa wychylać za okno,jedynie byłam u rodziców na obiedzie i resztę dnia spędziłam w domu.Obżeram się kiwi i lecę pod kocyk poprzypominać sobie typy urody(jak odróżnić)- wiosna,lato,jesień,zima.W lutym mam egzamin z Goscha jeśli go zdam to będę dyplomowaną wizażystką Goscha wow jak to ładnie brzmi:P Egzamin będzie z teorii i praktyki,na początku będzie test a potem będziemy wykonywać makijaże.Mam nadzieję że mi się uda tylko niech mi wejdą do głowy te typy urody,zawsze mam z nimi problem:)

Widok z balkonu-śnieg ciągle pada

Przypominam o konkursie i zachęcam do zgłaszania się Konkurs z Merg

54 komentarze:

  1. Piękny śnieg :)
    Powodzenia na egzaminie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie mam pojęcia jaki mam typ urody :) pozdrów Twixa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak patrzę i stwierdzam,że fajne masz tam te swoje notatki :D
    powodzenia na egzam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję:)Notatki są fajne ale jak tu zrozumieć te pory roku:P

      Usuń
  4. piekny masz widok z balkonu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mi smaku narobiłaś tymi kiwi :D No to w takim razie powodzenia w egzaminach, no a przede wszystkim w nauce ;) U mnie niestety też bez przerwy pada śnieg, aż zimno się robi od samego patrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodź do mnie na kiwi:))
      Nie dziękuję:)

      Usuń
  6. Bardzo ciekawy blog o bliskiej mi tematyce :) dlatego obserwuję i zapraszam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne widoczki. ja jedyny typ urody jaki rozpoznam to wiosna :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć typ urody wiosna:)

      Usuń
  8. Ja wciąż się zastanawiam czy jestem wiosną czy jesienią, ale wszystko wskazuje na to, że raczej wiosną :P

    Powodzenia na egzaminie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spokojnie,też przechodziłam taki egzamin i nie jest tak źle ;) trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. POprawy nastroju życzę :* fajne fotki,boski rudy kot<3
    pozdrawiam Cię,typ urody Pani Zima :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już mi się poprawił:)
      Pozdrawiam również:)

      Usuń
  11. chciałabym się już takich rzeczy uczyć, a nie matma, fizyka. jeszcze rok! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Będzie dobrze :) , trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcie kotka. :) Ja jestem latem z urody z tego co wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też z tymi typami mam problem, tzn. z teorii wiem co i jak, ale ciężko mi wpasować gdzieś siebie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,teorię znam ale jak mam opisać jaki kto ma typ to już nie wiem:)

      Usuń
  15. Ja ostatnio usłyszałam, że mam typ urody późne lato. O takim nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kochana jakiś okaz:))Ja też nie słyszałam:)

      Usuń
  16. Fajnie jest znać typy urody :)
    Ja uwielbiam zimę, pięknie tam u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. trzymam kciuki
    fakt, wyznanie się w niuansach typów urody to niezła sztuka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dasz radę, trzymam za Ciebie kciuki! :D
    Ok, mi się też dzisiaj nic nie chce. :<

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny masz widok z balkonu ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  20. beautiful blog!
    maybe we can follow each other?

    welcome :)

    anngrigorieva.blogspot.ru

    anngrigorieva.blogspot.ru

    anngrigorieva.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  21. mmm narobiłaś mi ochoty na kiwi !

    OdpowiedzUsuń
  22. kiwi!
    JAKI SŁODKI RUDZIELEC <3

    OdpowiedzUsuń
  23. mój ulubiony kociak! :) będę trzymać za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pewno dasz sobie radę ;)
    Śliczny kotek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger