Ogromne PRZEPRASZAM:(

Chciałam was ogromnie przeprosić za chwilowe usunięcie bloga.Wiem że niejedną z was pewnie ogromnie zawiodłam i głupio się z tym czuję.To wszystko było spowodowane moimi prywatnymi problemami więc mam nadzieje że mnie troszkę zrozumiecie.U mnie zaszły duże zmiany spowodowane rozstaniem z moim narzeczonym z którym byłam 12 lat.Wyprowadziłam się od niego i żyję teraz własnym życiem,poukładałam sobie wszystko w głowie doszłam do siebie i jestem w stanie zacząć prowadzić bloga od nowa.Mam nadzieję że mi to wybaczycie i nadal będziecie ze mną:)Obiecuję że będę pomału do was zaglądać na zaległe posty i nadrabiać komentarze:))
Jeszcze raz was przepraszam:(

21 komentarzy:

  1. czekałam na CIEBIE :*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego na nowy początek

    OdpowiedzUsuń
  3. rozstanie po 12 latach...strasznie mi przykro :/ ale cieszę się że zaczynasz sobie układać życie na nowo :)
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze, że już jesteś z nami :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepraszaj, bo to zrozumiałe, że sprawy prywatne są na pierwszym planie. Życzę Ci wszystkiego dobrego i abyś poszła do przodu z uśmiechem na twarzy i nie oglądała się za siebie!
    Pozdrawiam ciepło i cieszę się że wracasz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję:)Nie będę sie oglądać:)

      Usuń
  6. wybaczamy wybaczamy, czekamy na więcej! :)) cieszę się, że udało się przywrócić bloga do życia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czemu kochanie ale jak napisalas o tej przerwie to pomyslalam,ze to powodem jest roztsanie :( jakas taka intuicja moja:(... bardzo mi przykro,domyslam sie jak Ci ciezko ale napewno wsyztsko z czasem sie ulozy.Znam ten bol.. .Wracaj;*!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz jaką masz intuicję:PByło bardzo ciężko ale już sobie z tym poradziłam i wiem że nic nie dzieje się bez przyczyny:)

      Usuń
  8. Super kochana,ze juz wszystko ok i wróciłaś do Nas:* też się stęskniłyśmy:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę:)Bardzo mi miło:)

      Usuń
  9. Naprawdę z ręką na sercu polecam! :) Ona jest wszędzie w każdym większym sklepie agd (media Markt, euro agd itd) Tylko popatrz sobie na ceny, bo ja odruchowo miałam iść ją kupić do Media Expert, a w RTV EURO AGD była akuratnie na nią przecena i kupiłam za 30 zł mniej niż w ME :) Wiem, ze podobno w tescach jest też widziana, więc szukaj tak w granicy 110-130 zł [przecena] :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok dziękuję za info na pewno będę się za nia rozglądać:)

      Usuń
  10. Ale fajnie, że już jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)Też się cieszę:)

      Usuń
  11. Dopiero teraz zauważyłam że wróciłaś :D nie aktualizowało mi Twoich postów, nie wiedzieć czemu. Mam nadzieję, że mimo wszystko teraz rozpoczniesz nowy, lepszy rozdział w swoim życiu:) Trzymam mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger