Słoneczny dzień

Dzisiaj jest śliczna pogoda i na szczęście mam wolne więc postanowiłam wstać z samego rana i poświęcić dzisiejszy dzień na porządki w domu.Jak już wspominałam wyprowadziłam się z poprzedniego mieszkania i wróciłam do rodziców więc teraz małymi krokami urządzam sobie pokój.W zeszłym tygodniu coś mnie wzięło i pomalowałam sobie sama cały pokój.Teraz pomału dokupuję meble jak na razie zakupiłam w Ikei biurko które przerobiłam na toaletkę i szafkę którą do niego dostawiłam dzięki czemu mam więcej miejsca na kosmetyki:))Jeszcze czeka mnie trochę zmiany w pokoju ale małymi krokami pomału go urządzę:)Nie ukrywam że troszkę czerpie inspiracje od was tak więc dajcie znać jeśli macie u siebie post ze zdjęciami waszych pokoi albo znacie jakieś fajne strony z takowymi:)
A dla was mam na dzisiaj mały kolaż zdjęć:)
1.ciasto które pochłonęłam przed 1szą w nocy:P 2.Dyfuzor zapachowy z Biedronki
3.Kakao na dobry sen:) 4.Wieszak z Ikei 

 A tu ja:)Żebyście nie zapomniały jak wyglądam:))Hm...zdjęcie jest z niedzieli a w poniedziałek byłam u fryzjerki i lekko przyciemniłam włosy ale to na dniach wam się jeszcze pokaże:)

15 komentarzy:

  1. Świetna koszula, podoba mi się w zestawieniu z szalikiem:) A.

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ piękne zdjęcia! uwielbiam takie kolorki :-)
    nie mogę się doczekać aż pokażesz nam już urządzony w całości pokoik :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mam ten flakonik tylko ze bialy i caly pokoj pachnie mandarynkami :-D kubek jest bardzo sliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale jestes sliczna ;) oddaj koszule ;)

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne zdjęcia, lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  6. moja cudna Justynka, pięknie się uśmiechasz :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny uśmiech na zdjęciu, aż miło patrzeć - tak trzymaj Kochana! :) I koniecznie wrzucaj zdjęcia całego pokoju jak już sie urządzisz!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś piękna. :) Bardzo ładnie wyglądasz, podoba mi się Twoja jeansowa koszula. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś śliczna :)
    Mam taki sam komin :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger