Kilka słów wytłumaczenia:/

Kochane baardzo was przepraszam że ostatnio nie dodawałam postów jak i również nie zaglądałam do was ale po prostu nie mogłam.Kiedyś wspominałam wam że 7 lat temu byłam chora i teraz niestety znowu leżałam w szpitalu :/ Trafiłam z anemią i nie zdiagnozowano co mi jest,w piątek mam mieć wyniki więc jak coś będę wiedzieć to dam wam znać.Teraz jestem w domu i nie wiem czy nie wrócę do szpitala ale jak tak to będę i stamtąd się starać do was pisać:) Niestety musiałam zrezygnować z pracy w drogerii bo to chemikalia więc nie wolno mi w tym pracować na razie całe dnie spędzam w miarę spokojnie bo nic mi nie wolno robić-mam się oszczędzać i uważać na siebie.Obecnie biorę sterydy więc cały czas jem:P niestety przy tych lekach się ma ogromny apetyt więc już widzę jak tyję:P Ale to jest mało ważne,ważne żeby pomogły.Dzisiaj chciałam tylko napisać wam kilka słów wyjaśnienia ale będę się starać jak najczęściej dodawać posty i obiecuję że nadrobię zaległości u was :)
Pokaże się wam tylko na takim zdjęciu bo niestety nie mam na razie innych bo zmieniłam komputer i nie przegrałam reszty ale na dniach coś dodam:)Lecę przeglądać wasze blogi :)

13 komentarzy:

  1. Szybkiego powrotu do zdrowia Ci życzę. Trzymaj się :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowie jest najważniejsze a jedzenie fajne hehe :D
    Życzę zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrowia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę mnóstwa, mnóstwa zdrowia. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo zdrowia, trzymaj się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana życzymy powrotu do zdrowia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miejmy nadzieję, że wszystko będzie w porządku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Duuuużo zdrówka! :)) U mnie też w sierpniu zeszłego roku wykryto anemie ale na szczęście już z tego wyszłam. ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jesteś po prostu! Jeszcze raz duuuuuuużżżoooooooo zdrówka :-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger