Moje łupy w Centro :)

Nie wiem jak u was ale u mnie jest straasznie gorąco i parno.Na szczęście teraz zaczyna padać i strasznie wieje więc może przyjdzie jakaś burza,aż czekam na nią bo jest masakra:)O i nawet prąd mi właśnie zgasł,mam nadzieję że zdążę napisać ten post zanim bateria mi padnie. Lubicie burze? bo ja taak:)
Wracają do tematu dzisiaj sobie pozwoliłam i pojechałam na zakupy do Magnolii:) Wiem miałam unikać zatłoczonych miejsc:/ Już tak dawno na żadnych zakupach nie byłam, pomyślałam że na chwilę jak podjadę to nic mi się nie stanie a dobrze się czuję więc skorzystałam:) Jechałam z myślą żeby kupić pierścień do aparatu no ale nie dostałam więc wróciłam z czymś innym:) Przechodząc przez galerię wypatrzyłam nowy sklep Centro-słyszałyście o nim? ja szczerze pierwszy raz go spotkałam. Mają bardzo duży wybór butów oraz torebek. Do tego kiedy weszłam bardziej w głąb nie mogłam uwierzyć jak zobaczyłam przeróżne akcesoria za 3zł zaczynając od pasków,opasek czy różnych dodatków do włosów kończąc na okularach przeciwsłonecznych czy portfelach.Tak to wszystko ,,aż" 3zł:) Oczywiści pokusiłam się na kilka rzeczy i już wam się chwalę:)



Magnolia

A teraz leżę i wcinam bób:) Ech ale prąd to by mi oddali bo nie chce mi się spać:)

Jutro pochwalę się co kupiłam w Empiku bo nie chce was tak zarzucać zdjęciami :) Buziaki:*     
Acha zapomniałam dodać że jakiś czas temu założyłam konto na Instagram więc zapraszam was tutaj :)  

6 komentarzy:

  1. Świetne łupy! :)
    Ja o Centro dowiedziałam się niedawno i od razu wygooglowałam gdzie mam najbliższy. No cóż, nie po drodze :( Ale kiedyś muszę się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. centro znam już od dawna... kupuję tam zarówno, buty, dodatki jak i biżuterię.... pokusiły mnie te Twoje kolczyki i bransoletki muszę udać się w weekend na zakupy

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o Centro, ale nigdy tam nie byłam. Może warto się wybrać. Ja burzę lubię, ale tylko jak jestem w domu. Niestety tej nocy zaskoczyła mnie trochę, byłam sama w domu. Nie było to przyjemne. Ja kocham upały :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super łupy a w szczególności bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe rzeczy, najbardziej urzekła mnie ta bransoletka o delikatnych kolorach. Śliczna jest. :D
    http://x-it-never-ends-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie śliczności! ja zawsze mam mało czasu jak jestem w galerii i tylko "przebiegam" przez ten sklep, ale pamiętam, że tam wszystko takie tanie było więc muszę tam się kiedyś wybrać na dłużej :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger