Serduszka w ramce DIY

Z tych nudów już nie wiem co mam robić a że znalazłam kilka ramek z Ikei postanowiłam jakoś je wykorzystać.Szczerze pomysł zgapiłam z internetu tylko nie pamiętam z jakiej strony ale tak mi się spodobało że postanowiłam też mieć takie coś:) Kupiłam dziurkacz w serduszka i z papieru technicznego wybiłam kilka serc które potem złożyłam w pół i przykleiłam do białej kartki a następnie oprawiłam w ramkę:) Niby nic ale oko cieszy:) Jeszcze mam dwie czarne ramki i też myślę co już z nimi zrobić,jak macie jakieś fajne pomysły to chętnie wysłucham:)


Jeszcze tak na szybko upiekłam dzisiaj wuzetkę:)

10 komentarzy:

  1. pomyśł z ramką świetny, prosty ale ma coś w sobie:) no i uwielbiam wuzetke!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wuzetka wygląda pysznie!
    Życzę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wuzetkę. Napisz czy doszłaś do siebie po rozstaniu z facetem. Z tego co pamiętam miałaś dłuższą przerwę na blogu, po wyprowadzce od niego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak doszłam doszłam:)Łatwo nie było ale na szczęście to już za mną:)

      Usuń
  4. bardzo fajne to DIY :-) widziałam fajne też z zajączkiem z gazety :) kojarzysz?
    jak nie, to mogę Ci podesłać, może Ci się spodoba do czarnej ramki :-)
    a czym kleiłaś te serduszka? zwykłym klejem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie widziałam tego zajączka,jeśli możesz to prześlij mi link:)
      Serduszka kleiłam zwykłym klejem do papieru:)

      Usuń
  5. Wuzeeetka - kremowe niebo w gębie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam, jakie pyszne ciacho... ładne zdjęcia , takie romantyczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna ta ramka! mniami ciasto :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jak jeszcze znajdę jakieś wolne miejsce na którejś ścianie to na pewno coś takiego zrobię :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger