Piękna pogoda :)

Wczoraj latałam jak szalona a to porządki a to obiad a to upiekłam jakieś babeczki :) Wiem wiem mam się nie przemęczać ale ileż można tak nic nie robić:/ Na wieczór jeszcze wyszłam na trochę na ognisko do znajomych i tak jakoś mi dzień zleciał:)Dzisiaj pogoda jest prześliczna słońce świeci i jest gorąco a mi niestety nie wolno na słońcu ech....a tak bym się teraz z chęcią gdzieś posmażyła:P Znajomi jadą nad wodę a ja niestety muszę siedzieć w domu:/ Wy pewnie korzystacie z tej pogody no i dobrze:)Ja potem wyskoczę tylko gdzieś porobić jakieś zdjęcia przyrodzie no i potem pochwalę się wam efektem:)
A to zdjęcia z wczoraj:)





12 komentarzy:

  1. Słonecznej niedzieli! Ja też się nie smażę na słonku, także nie jesteś sama ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu, to chowaj się w cieniu chowaj :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę - ciekawe czy kupowałyśmy spodnie w tym samym sklepie:P Mufinkę i takie danie z wielką chęcią bym zjadła i to teraz:P
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie?Ja kupowałam w Bershka chyba że pomyliłaś mnie z koleżanką ona ma te w azteckie wzory i kupowała na targu:)

      Usuń
  4. Jestem tu pierwszy raz i czekam na kolejną dawke recenzji . Obserwuje :* Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozytywne fotki :) Pozdrawiam i zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu nie mozesz sie opalac? :o / Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kurczaka z ryżem i warzywami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pyszne jedzonko i piękny uśmiech :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger