Zegarek który miał być prezentem

Kiedyś chwaliłam się wam że kupiłam mamie zegarek na 50-te urodziny. Jakiś czas mama go nosiła ale stwierdziła że nie daje z nim rady bo jak to ona mówi ,,dynda" jej na ręce:) Ech tak to z moją mamą jest,wszystko musi mieć dopasowane.No ale nie ma tego złego bo teraz ja go sobie przywłaszczyłam:) Mi tam nic nie ,,dynda" :D



I tutaj taki mix zdjęć z ostatnich dni :)
1. nocne podjadanie czekoladek ♥ 2. mojej robooty naleśniki ♥ 3. wieszak na biżuterię ♥ 4. Fontanna na Pergoli we Wrocławiu ♥ 5. nad wodą ♥ 6.miętusek od big star-a ♥ 7. ja :D ♥ 8.  food:P

14 komentarzy:

  1. choruję na taki zegarek! Śliczny jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegarek jest cudowny, sama chciałabym taki dostać :D

    Pozdrawiam,
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny zegarek! Dobrze, że Ci nie dynda :D hihi :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, kochana, kiedyś napisałaś, że robisz przerwę, ale teraz wróciłaś, a nie pojawiają się u mnie Twoje posty na bloggerze! :( całe szczęście teraz Cię znalazłam, mam nadzieję, że ze zdrówkiem wszystko okej! :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:)Ciesze się że mnie znalazłaś:)Jeśli chodzi o zdrowie to jakoś leci,jest minimalna poprawa ale to jeszcze nie to:/

      Usuń
  6. great watch

    New post on my blog:
    http://www.cultureandtrend.com/2013/07/floral-corset.html

    OdpowiedzUsuń
  7. No pewnie, jak ona nie korzysta i nie nosi to co ma leżeć ;-) A taki fajny w dodatku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaa mój zegarek. Pierwszy raz widzę go u kogoś innego :) Ja dostałam go na urodziny i od ej pory robi wrażenie na każdym, kto go zobaczy :) Choć musze uzupełnić cyrkonie bo odpadają niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję ślicznie :):*
    Ooooooo ale piękny zegarek!! <3 :) Hehe no i jasne ;) Jeszcze skorzystałaś ;)
    Kurcze ale Ty masz w ogóle piękne zdjęcia tu.. Takie jasne, ale się przyjemnie ogląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nareszcie się na Twojego bloga wybrałam! ciągle mi czasu brakuje! :P wieczorem nadrobię resztę postów a teraz tylko napiszę, że zegarek jest po prostu niesamowity! piękny :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ''dynda'' dobre :D a zegarek swietny, z checia bym przygarnela taki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger