Empikowe zakupy:)

Wiem ten post miałam dodać na drugi dzień ale niestety nie miałam dostępu do internetu:/ Tak jak obiecałam pokazuję wam co ostatnio upolowałam w Empiku:) Poszłam po książkę pewnie większości wam już znaną ,,Sekrety mistrza fotografii cyfrowej".Ostatnio jak mam tyle wolnego czasu to zaczęłam skupiać się na fotografii i bardziej poznawać mój aparat. Do tego wynalazłam obrazki na ścianę w promocji -50% wiec za każdy dałam niecałe 10zł:) Jeszcze myślę gdzie je zawiesić ale jak tylko zawisną na ścianie to wam pokaże jak się prezentują:) 


Ech pogoda jest prześliczna więc ja ostatnio spędzam czas w ogrodzie na kocyku oczywiście w cieniu :D

Muszę wam jeszcze pokazać jakie piękne śliwki w tym roku nam wyrosły :) 



18 komentarzy:

  1. Z taka ksiazka jeszcze bardziej poznasz tajniki tego "fachu" : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam słoneczko, dodaje energii. :) Miłej lektury. :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka bardzo opłacalna bo wiele można nauczyć się:) ile za nią dałaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 39.99zł:) Tak bardzo fajna i już szykuje się na zakup drugiej:)

      Usuń
  4. Masz ślicznego kiciusia ! :) Kocur ? Co do książki,ja przymierzam się do kupna bo nie mogę ogarnąć lustrzanki,jestem sto lat za murzynami z fotografowaniem ;) Obserwuje,przyjemnie się czyta notki. Pozdrawiam ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:) Tak to kocur Filip.Jeśli chodzi o lustrzankę to ja również nie potrafię jej ogarnąć ale może wreszcie coś pojmę:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Oj uważam że tak.Jest wiele porad jak zrobić ostre zdjęcia,jak fotografować ludzi,żywność,rośliny itp. Bardzo fajne jest opisana i szczerze mogę ją polecić:)

      Usuń
  6. mmm uwielbiam taki wypoczynek:P ostatnie fotki mega;)!

    OdpowiedzUsuń
  7. ile śliwek :O możesz się podzielić nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam do siebie:)Chętnie się podzielę :)

      Usuń
  8. sekrety fotografi che to mieć:D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie na tą książkę ostatnio poluje! :) Jejku, ile śliwek <3

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ja ci zazdroszcze tego wylegiwania się na kocyku. Jedyne czego mi tam brakuje to pies lub kot ;) ładne zdjęcia, śliczna mała ta dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pies był w domu a kot się błąkał po ogrodzie ale do zdjęcia się nie załapał:)

      Usuń
  11. szkoda, że do empiku mam ponad 30km bo też bym sobie te obrazki kupiła :D a o książce jeszcze nie słyszałam, będę musiała w taką zainwestować bo ostatnio nie dogaduję się z moim aparatem :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger