Farba BioKap

Dzisiaj pokaże wam moją małą metamorfozę jak z blondu przeszłam na ciemny kolor a to przy pomocy farby BioKap. Postanowiłam że już nigdy nie użyję zwykłej farby do włosów a jedynie będę farbować włosy henną. Jako że miałam włosy blond to bałam się czy henna złapie na takich rozjaśnianych więc na początek postanowiłam kupić w aptece farbę BioKap.

-----------------------------------------Kilka słów od producenta----------------------------------------
BIOKAP® Nutricolor to pielęgnacyjne farby do trwałej koloryzacji włosów, o naturalnej formule z wysoką zawartością składników pochodzenia roślinnego, delikatne dla skóry głowy oraz słabych włosów. Stworzone zostały, aby zminimalizować ryzyko wystąpienia reakcji alergicznych, bowiem ze składu farb BIOKAP® Nutricolor wyeliminowane zostały niektóre wysoce drażniące substancje chemiczne, odpowiedzialne za uczulenia i niszczenie włosów.
Dla kogo farba BioKap Nutricolor:
dla osób ze skłonnością do alergii i reakcji uczuleniowych
  • dla osób, które propagują naturalny, zdrowy styl życia
  • dla osób, którym zależy na trwałej, lecz bezpiecznej koloryzacji
  • dla kobiet w ciąży, które nie chcą stosować standardowych chemicznych farb
  • dla osób ze skłonnością do alergii i reakcji uczuleniowych

Farby do włosów BIOKAP® Nutricolorzawierają w swoim składzie aktywne wyciągi roślinne, które stanowią ponad 90% mieszanki koloryzującej.

--------------------------------Moje odczucia---------------------------------

Ja jestem bardzo zadowolona z efektu i całego działania tej farby. Podczas farbowania skóra mnie ani trochę nie swędziała ani nie piekła co baardzo często odczuwałam siedząc z inną farbą na głowie. Dodatkowo co dla mnie jest bardzo ważne nie czułam kompletnie zapachu farby nic a nic:) Ja wybrałam kolor 6.3 czyli ciemny złoty blond i powiem szczerze że bałam się czy mi wyjdzie na rozjaśnianych ale po zmyciu farby od razu się uśmiechnęłam bo kolor bardzo mi się podoba:) Dodatkowo zawsze przy farbowaniu wypadało mi mnóstwo włosów a tym razem tego nie zauważyłam. Zapytałam też fryzjerki czy odczuwa żeby włosy były jakoś zniszczone po tej farbie to powiedziała że nie,że są w takim samym stanie jak przed:) Farbowałam wczoraj więc nie mogę powiedzieć co do trwałości koloru ale na dniach dam znać jak się kolor utrzymuje:)
Tak więc ja jestem zadowolona z tej farby i szczerze mogę ją polecić:)

Zdjęcie musiałam dodać z internetu ponieważ kupiłam farbę jadąc prosto do fryzjerki i nie miałam możliwości sfotografowania:)

A tak wyglądają moje włosy:)
Niestety nie mogę pokazać się z profilu ponieważ jak wspominałam biorę sterydy a po nich mam policzki jak chomik więc wolę się na razie nie pokazywać :) Jedno tylko zdjęcie udało mi się jakoś w miarę zrobić to jest na moim instagramie :)


Używałyście kiedyś tej farby? Byłyście zadowolone?

9 komentarzy:

  1. nigdy nie używałam i na razie nie zamierzam farbować włosów :)
    ale widząc po Twoich włosach jest świetna :)

    http://fashionable-alaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubisz oceniać? Chciałabyś prowadzić ocenialnię, ale nie masz z kim? Właśnie prowadzimy nabór na nowe oceniające. Może się skusisz? Zapraszamy na Szczyptę Krytyki!

    PS Przepraszamy za spam, ale trzeba się jakoś „wylansować” i mamy nadzieję, że zrozumiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam ale teraz czuję się skuszona ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam o niej, ale jeszcze nie używałam , wydaje się być bardzo ciekawa:) muszę sprawdzić czy mają w ofercie rudości;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają:) Tutak masz ich paletę http://www.biokap.pl/1,9,21,paleta-kolorow.html

      Usuń
  5. pierwszy raz o niej slysze :) ,efekt mi sie podoba.Ja poki co zrezygnowalam calkowicie z farbowania wlosów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chciałam już nie farbować ale swój kolor mam brzydki takim mysi:)

      Usuń
  6. widziałam już na insta, teraz tutaj podziwiam :) mega naturalny ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne włosy i kolor cudny ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger