Mile spędzone popołudnie

Dzisiaj kolejny upalny dzień i ja już nie wiem co ze sobą robić:/ Uwielbiam takie upały ale ja mam ochotę posiedzieć gdzieś nad wodą i poopalać się no ale jak wiecie mi nie wolno więc ciągle szukam sobie jakiegoś zajęcia.Dzisiaj zrobiłam morfologię i niestety jakieś dużej poprawy nie ma a do tego hemoglobina mi spadła i nadal mam anemię a do lekarza mam dzwonić w poniedziałek więc zobaczymy co powie:/ Teraz siedzę i piję barszcz czerwony blee ... no ale może coś pomoże:)
Dzisiaj byłam na kawie u mojej koleżanki Weroniki. Posiedziałyśmy u niej na ogrodzie pogadałyśmy i przy okazji popstrykałam zdjęcia jej bratanicy Gabrysi.Cudowne z niej dziecko,ciągle mówiła ,,no zrób mi teraz zdjęcie no zrób" :D









8 komentarzy:

  1. Też miałam anemię,minęła ;) głowa do góry. Ja dziś wypiłam 3 kawy i nadal senna :/ masakra. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Szpinak też ma dużo żelaza, odpowiednio przyrządzony jest bardzo smaczny :) Ale słodka dziewczynka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieje,ze lekarz przeaze Ci same dobre wiadomosci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę więcej takich miłych dni!

    Pozdrawiam,
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcesz zmienić swoje życie? Chcesz mieć piękne zdrowe i silne ciało? Pamiętaj, że nic nie równa się z uczuciem, które czujesz po treningu, jest to niesamowity płomień, który czujesz w swoim sercu i już nigdy nie chcesz go stracić! Walcz o to, aby być szczęśliwa!
    Zmień się razem ze mną!

    runforhealthh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wrazenie ,ze robisz coraz lepsze zdjecia;*! Trzymam kciuki za wyniki;*!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka słodzinka! Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger