MIX zdjęć

Dzisiaj przedstawię wam mix zdjęć z ostatnich dni :)
 ♥czytamy Greya -  ♥ja -  ♥mój brat ze swoim synkiem Miłoszkiem

 ♥malinki -  ♥ moje nowe odkrycie peleng enzymatyczny Organigue (polecam) -  ♥relaks

 ♥Mullermilk uwielbiam:) -  ♥ja -  ♥kawa mrożona w te upały -  ♥ zrobiłam sobie wreszcie wieszak na łańcuszki

 ♥odpoczynek - ♥mój Nikon -   ♥rynek Wrocław -  ♥mój tel Sony Xperia J


Trochę was zarzuciłam zdjęciami ale nie mogłam się zdecydować które wybrać:)Nie rozumiem tylko czemu po wrzuceniu na bloga te zdjęcia zrobiły się takie niewyraźne jakieś ziarniste ech:( 
Jeśli lubicie takie posty to postaram się co jakiś czas wstawiać takie mixy:)

33 komentarze:

  1. ależ piękne maliny :)))
    zjadłabym taką porcję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale zrobiłąś mi ochpote na malinki ;)


    TRINNISSTUFF.BLOGSPOT.COM UBRANIA I AKCESORIA ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fotki
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia.... jak zdrówko??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Zdrowie bez zmian:(Niestety po tych lekach na razie nie ma poprawy:/W poniedziałek mam dzwonić do lekarki i zobaczymy co dalej.Ale dziękuję że pytasz,bardzo mi miło:)

      Usuń
  5. Zrobiły się ziarniste może dlatego,że blogspot zepsuł jakość zmniejszając je,jakoś tak :-P Czy ten peeling można znaleźć w jakimś sklepie internetowym? U nas w drogeriach jego szukałam i nie ma ... :/ Pozdrowionka i zdrówka życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak poodobała Ci się trylogia E.L. James? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie przeczytałam ale powiem szczerze że na początku mnie wciągnęła a im jestem dalej tym bardziej mnie nudzi:/ Jakoś trochę to dla mnie przesadzone ale zobaczymy co będzie dalej:)

      Usuń
  7. lubię takie mixy :)
    obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania:)

      Usuń
  8. uwielbiam maliny :)
    Polecasz ten telefon? Ja obecnie jestem w trakcie poszukiwań nowego i nie potrafię się zdecydowac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam:)Jestem z niego baardzo zadowolona:) Mam jeszcze htc windows 8 i również go mogę polecić tyle że htc jest na windowsie a sony xperia J na androidzie wiec to zależy co wolisz.Ja używam Sony bo w androidzie większość aplikacji do ściągnięcia jest darmowa a w windowsie trzeba płacić.Tak więc oba mogę polecić ale stawiam bardziej na Sony ze wzgędu że ma androida:)

      Usuń
  9. Uwielbiam mmmaliny:p jakie masz fajnynaparat, wow ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wieszak na biżuterię i mleko pistacjowe chętnie widziałabym u siebie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie posty :) Świetny mix.

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, świetny mix ;)) bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny mix, aż nabrałam ochoty na malinki!:* :)
    Ściskam, Fshion Camille ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę, że mamy te same telefony :P a na rynku we Wrocławiu to mam nadzieję, że się wreszcie spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę,my zawsze mamy wszystko to samo:)) Noo ja też mam nadzieję że wreszcie uda nam się spotkać:)

      Usuń
  15. super mix.
    Też czytałam Grey'a dawno już go przeczytałam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo jak tu się pozmieniałooo! :)) Poprzedni jak i ten wygląd baardzo mi się podoba! ♥ Doczepiłabym się tylko do jednego szczególika a mianowicie nagłówka. Mógłby mieć jeszcze jedno zdjęcie bo troszkę za krótki jest, albo po prostu wyśrodkowany. :))

    Świetny mix zdjęć, szkoda że na instagrama mało fotek wrzucasz. :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź na pewno wezmę to pod uwagę:) Z chęcią bym zmieniła cały wygląd bloga ale niestety nie znam się na html itp więc dużo kombinować nie mogę:)Ale będę miała na uwadze ten nagłówek i na dniach go zmienię:)
      A co do Instagrama to fakt jakoś mało wrzucam ale może dlatego że nic szczególnego się u mnie ostatnio nie dzieje:/Postanawiam sie poprawić:))
      Dzięki kochana:)

      Usuń
    2. No wlasnie...te kody html to jakas czarna magia :/
      Nie ma za co :*:))

      Usuń
  17. oj tak, Mullermilk dobry jest :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam mixy! :)
    Jak wrażenia po Greyu? I co to za obiektyw? :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger