Mmm...cukinia:)

Lubicie cukinię? Ja przyznam że mi smakuje ale jakoś nigdy jej nie przyrządzałam.Dostałam ostatnio trzy cukinie i myślałam co z nimi zrobić a że nie miałam jakieś specjalnej weny do gotowana to zrobiłam ją w panierce. Pokroiłam w plasterki posypałam przyprawami ja daje sól,pieprz,paprykę słodką i zioła prowansalskie a następnie obtoczyłam w jajku i bułce tartej i na rozgrzany olej.  A wy jak przyrządzacie cukinie,macie jakieś sprawdzone przepisy?Chętnie bym zrobiła ją inaczej więc podrzućcie jakieś sprawdzone pomysły:)




36 komentarzy:

  1. Najlepsza i najzdrowsza to ta robiona na parze. Ja często tak ją podaję do obiadu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jadłam kiedyś, bardzo smaczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo to jednak taka książka, którą możemy wykorzystać i nawet przeczytać kilka razy, a nie że kupimy, przeczytamy i leży na półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja robię cukienię tak jak Ty. Najbardziej mi tak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. możesz zrobić nadziewaną :-) coś takiego jak u mnie w ostatnim poście z tym, że ją zamiast papryk :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam też takie papryki:) O to kiedyś wypróbuje z cukinią:) Dzięki:)

      Usuń
  6. Ja uwielbiam jajecznicę z cukinią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham cukinię <3 ja najbardziej lubię faszerowaną, placki z cukinii lub kroję ją w kostkę i dusze z innymi warzywkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm moze byc pyszna,nie robilam nigdy w ten sposob.Osobiscie lubie cukinie,jadlam kilka razy w restauracjach natomiast w domu najczesciej wystepuje jako skladnik lecza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cukinia dobrze się nadaje do lecza! pychaaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja robię placuszki z cukinii :) 200 gram cukinii obranej i startej na grubej tarce, do tego siekana bazylia, jajko, dwie łyżki mąki pełnoziarnistej, sól i pieprz. Pyszności, szczególnie w połączeniu z tzatziki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mniam muszę koniecznie wypróbować Twój przepis ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Delicious!!!!
    What about following each other?
    Kisses
    Francy&Stef
    Chic With The Least
    Also on Facebook and on Bloglovin’

    OdpowiedzUsuń
  13. moja mama zasadziła cukinię w ogródku...także co roku ją jemy;) Najczęściej właśnie tak jak pokazujesz ale robimy też sałatki z marynowanej cukinii na zimę. pycha!;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie jadłam czegoś takiego :>

    OdpowiedzUsuń
  15. polecam placki z cukini ! pychota ! <3
    pozdrawiam,obserwuje i zapraszam do mnie kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  16. pyszne, lubię ogórki :)

    cheeryll.blogspot.com | zapraszam! obserwujemy? odp.u mnie, proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tez bardzo lubię cukinie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za cukinią, moja mama zawsze używa jej do leczo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A jak powiem, że nigdy nie próbowałam ? :> Niestety nie wiem czy lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. UWIELBIAM TAK PRZYRZĄDZONĄ CUKINIĘ! *.*
    aż chyba jutro ją zrobie ;)
    + obserwuję


    zapraszam do mnie:
    pinsibe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety nie próbowałam :/

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaam na nową notkę. ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam tak przyrządzoną cukinię!! Az mi ślinka poleciała:)

    OdpowiedzUsuń
  23. bleh, nie przepadam za cukinią :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam! I do niedawna ciągle wpierdzielałam, aż mi się znudziła, bo mama mi przywiozła giganty ze wsi. :) a dzisiaj? musiałam kupić, bo nie mam nic do obiadu na jutro hah ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam! I do niedawna ciągle wpierdzielałam, aż mi się znudziła, bo mama mi przywiozła giganty ze wsi. :) a dzisiaj? musiałam kupić, bo nie mam nic do obiadu na jutro hah ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger