Moje odkrycie od Organique

Jak pewnie zauważyłyście uwielbiam produkty firmy Organique. Mają wspaniałe kosmetyki od kul do kąpieli,maseczek,maseł do ciała po przeróżne mydełka i mogłabym tak wymieniać wiele ich produktów. Jeszcze na ani jednym ich produkcie się nie zawiodłam. Ostatnio dostałam od koleżanki próbki pelengu enzymatycznego z ziołami i od razu poleciałam kupić pełny produkt. Tutaj wspominałam wam o produktach do pielęgnacji twarzy z serii Basic Claener i z tej samej serii jest peleng.
Jak leżałam ostatnio w szpitalu to zaczęłam mieć zanieczyszczoną cerę a do tego jak biorę różne leki toż nie fajnie wpływa na moją skórę a do tego dostałam dziwne krostki w okolicach szyi i przy policzkach. Testowałam wszystko różne toniki,kremy maski oczyszczające,maść z wit.A aż użyłam tego pelengu. Znalazłam wybawcę:P 

---------------------Kila słów od producenta------------------------
Peeling enzymatyczny, przeznaczony do każdego typu cery, nawet wrażliwej i alergicznej, wykorzystujący doskonałe właściwości eksfoliujące enzymów z owoców papai i ananasa. Jego działanie złuszczające wzmocnione zostało przez koktajl kwasów owocowych oraz kaolin. W trakcie zabiegu wnika w pory skóry i oczyszcza je z nadmiaru sebum i zanieczyszczeń. Połączenie tych surowców w jednym preparacie zapewnia delikatne, a zarazem optymalne oczyszczenie. Odpowiednią ochronę skóry gwarantują ekstrakty ziołowe z krwawnika, prawoślazu i melisy, które łagodzą i zapobiegają podrażnieniom. Kompleks Regu®- cea pozyskiwany z ziaren jęczmienia wykazuje dużą skuteczność w walce z problemami skóry naczyniowej. Hamuje reakcje zapalne, redukuje zaczerwienienia i w znacznym stopniu przyczynia się do poprawy wyglądu skóry.
Po zastosowaniu cera odzyskuje blask i jest doskonale przygotowana do dalszej aplikacji kosmetyków.
----------------------Sposób użycia-----------------------
Na oczyszczoną skórę nanieść niewielką ilość produktu, pozostawić na około 5 minut, następnie delikatnie przemasować skórę wilgotnymi dłońmi przez kolejne 5 minut. Dokładnie zmyć wodą i zastosować Mild Tonic.

---------------------Moje odczucia--------------------------------------
Skóra jest bardziej oczyszczona i gładka,dużo mniej widocznych porów.Po kilku użyciach mogę powiedzieć że mam mniej krostek z czego jestem strasznie zadowolona bo liczyłam że mi w tym pomoże i jednak kolejny raz się nie zawiodłam na tej marce. Szczerze mogę polecić ten peeling  bo naprawdę ma świetne działanie.Ja jestem z niego bardzo zadowolona i wiem że zostanie ze mną na dłużej:)

Lecę właśnie go nakładać na twarz:)







8 komentarzy:

  1. Skoro krostki znikają to kupuję!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja ma ich zdecydowanie mniej:)

      Usuń
  2. Muszę przyznać, że nigdy nie używałam peelingu enzymatycznego, ale ten brzmi naprawdę bardzo zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nigdy wcześniej nie miałam z nim styczności i chyba powinnam żałować. :) Mam nadzieję, że i w moje ręce kiedyś wpadnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie nowość, także bardzo dobry post:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam to samo... jak jestem chora i biore leki moja cera natychmiast staje sie podrazniona i szara.. .

    OdpowiedzUsuń
  6. kuszące są te produkty z Organique- buziak ☻♥

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdzie można go dostać?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger