Nowość od Bellast

Czy słyszałyście możecie o sklepie internetowym Bellast,a może zamawiałyście już coś od nich?
Sklep ten ma w swojej ofercie duży wybór przepięknej biżuterii i naprawdę mi było ciężko się zdecydować co wybrać. Musze przyznać że przesyłka bardzo szybko do mnie dotarła i jeśli chodzi o kontakt ze sklepem to jest naprawdę super.  Muszę się wam pochwalić jakie piękności dotarły do mnie. Kiedy otworzyłam kopertę z przesyłką musielibyście widzieć mój uśmiech:) Mi się strasznie podobają do tego uwielbiam motyw Touso-wego misia a te cyrkonie w środku prześlicznie się mienią kolorami.




                                 Do kupienia TUTAJ


                                Do kupienia TUTAJ

Zamawiałyście coś ze sklepu Bellast ? Pochwalcie się co kupiłyście:)

15 komentarzy:

  1. bardzo ładne :) nigdy nic u nich nie zamawiałam ale chyba skuszę się bo mają naprawdę bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie zamawiałam, śliczna bransoletka,taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie zamawiałam ale na pewno będę bo bransoletka jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam je już gdzieś :) śliczne są, może zastanowie się nad zamówieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie słyszałam o tym sklepie, ale też nigdy nie widziałam tak wyjątkowej biżuterii, jest piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kupowanie podrób jest karalne.. reklama conajmniej nie na miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze slysze:),sliczne sa:)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne nowości,

    pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają baaardzo znajomo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się prezentuje ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger