SheInside

Na wielu blogach spotkałam się ze sklepem SheInside  i musiałam do niego zajrzeć:) Oj warto było ponieważ znalazłam wiele wspaniałych ciuchów. Co mi się też bardzo podoba to to że można płacić  naszą walutą jest do dla mnie duży plus. Ja pędzę przeglądać resztę ciuchów,zapewne na coś się skusze a was zostawiam z kolażem zdjęć tych rzeczy co najbardziej wpadły mi w oko.
Sami zobaczcie,jest naprawdę w czym wybierać a wybór mają ogromny:)

                                                                                    Bluzy
  
   1.Klik                                                      2,Klik                                              3.Klik

                                                                            Sukienki
1. Klik                                                             2. Klik                                        3. Klik

                                                                         Spodenki

1. Klik                                           2. Klik                              3. Klik                                4. Klik

                                                                 Swetry 

1. Klik                                              2. Klik                            3. Klik                              4. Klik

1. Klik                                              2. Klik                             3. Klik                             4. Klik

 Mi teraz ciężko się na coś zdecydować tyle rzeczy wpadło mi w oko:) 
A wy posiadacie coś ze sklepu SheInside ?

26 komentarzy:

  1. cudne sweterki!;) ten w paski bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje bardzo ,a bluzy są super !

    OdpowiedzUsuń
  3. parka khaki zarąbista!!!! :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiscie maja fajne rzeczy:) sweterki podobaja mi sie najbardziej. kliknełam ci w link, moge prosic o obserwacje w zamian za to??;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta biała rozkloszowana sukienka ............<3 powalila mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy, prawie wszystko mi się podoba <3

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tego sklepu, ale przyznaję, że szorty mają urocze :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nic nie mam, ale skoro można placic w zlotowkach to swietnie, ulatwia mi to sprawę, no i rzeczy są naprawdę fajne, zaraz tam zajrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się podobają spodenki etniczne i w serduszka no i oczywiście kamizelka khaki :)))

    myprettydress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko bardzo mi się podoba, musze coś kupić : *
    LITTLEPRETTYLOUIS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ich rzeczy ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    + Mogłabyś u mnie na blogu kliknąć w banner Sheinside? Powiadom mnie w komentarzu, że to zrobiłaś, a ja polecę Twój blog w następnym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, ten sklep jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za komentarz ;) mają ciekawy asortyment, ale nie mam nic z tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo z tych rzeczy mi się spodobała! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sheinside ma swietne ciuchy:3
    Bardzo fajnie prowadzisz bloga<3
    Dziekuje za komentarz
    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se
    moze wzajemna obserwacja?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ha, ja zrobiłam zakupy nim tu wlazłam, więc już nie szukam, bo nie mam kasy :D

    a już po miniaturach sporo widzę :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam bluzę numer 2 :D
    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam także do odwiedzenia naszego bloga i obserwacji :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja oddałabym wszystko za kurtkę nr 2 ! ;) Świetneee !
    Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  19. oj rzeczy to tam mają wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. love this clothes!

    cute blog

    new follower :)
    www.daysoffLA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger