Spodenki DIY

Dzisiaj naszła mnie wena i postanowiłam że przerobię sobie spodenki. Jakiś rok temu kupiłam w Croppie spodnie i nigdy ich nie nosiłam bo w domu stwierdziłam że jakoś dziwnie na mnie leżą:) Dzisiaj wygrzebałam je z dna szafy i stwierdziłam że zetnę je na krótkie spodenki i dodam do nich ćwieki. Jeszcze tylko muszę dać je do podszycia i będą gotowe:)
 Złapałam za nożyczki i wzięłam się do roboty:)


I ja wam się podoba? Od razy mówię że mam dwie lewe ręce do takich przeróbek ale myślę że nie wyszło aż tak źle:) Może macie jakieś pomysły co jeszcze z nimi zrobić może je zetrzeć albo zrobić jakieś dziury,chętnie wysłucham i coś jeszcze z nimi wymodzę:)

25 komentarzy:

  1. Podoba się :) Mnie jak kiedyś poniosła fantazja to tak wyrównywałam nogawki, że ze spodenek to prawie stringi zrobiłam ;P Jeśli chodzi o pomysły to jak Ci się znudzi obecny wygląd można zawsze pomyśleć o ombre i zaszaleć z ACE ;) Naprawdę fajny efekt widziałam przez spryskiwanie nogawek wybielaczem, a nie moczenie całych nogawek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszło, ja też sobie przerobiłam jakoś w lipcu spodenki tyle,że moja przeróbka to klapa za mocno wycięłam jedną nogawkę :-P Możesz zrobić dziurę i podszyć materiał który ci się podoba np.panterka,moro itd bądź zrobić ombre... pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszło. Ja ostatnio też chwyciłam się za stare spodnie i nożyczki i spodenki sobie zrobiłam :) Pomysł z ćwiekami super.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie teraz się prezentują :) ładnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodenki są super. Teraz na pewno je wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nooo, spodenki z ćwiekami najlepsze! ♥ Możesz dodać do nich przetarcia(łatwo zrobić je papierem ściernym) i będą jeszcze bardziej genialne! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super kieszenie :) fajne spodenki

    OdpowiedzUsuń
  8. kupiłam sobie ostatnio takie spodenki, więc może też coś spróbuję wyczarować z nimi

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, nie przesadziłaś, to bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie muszę przerobić długie spodnie, które przetarły mi się na udach... świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  13. oryginalne, fajnie sie prezentuja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super Ci to wyszło!
    takie małe DIY to super pomysł na odświeżenie ubrań, które już nam się znudziły!

    OdpowiedzUsuń
  15. też tak masz, że kupujesz coś i dopiero w domu zauważasz, że to dziwnie na tobie leży? Bardzo ładnie ci wyszły one :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ale często mi się tak zdarza:)

      Usuń
  16. Moim zdaniem prezentują się super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie ci wyszly :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne spodenki !:) boskie są :) Zapraszam na Nowy Post !:)

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie dwie lewe ręce? świetnie wyszło! :P

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie przerobiłaś te spodnie, bardzo mi się podobają :) Ćwieki dają super efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger