Zapiekany camembert z malinami :)

Ostatnio przeglądając blogi natrafiłam na kulinarny blog Zosi i kiedy zobaczyłam ten przepis od razu wiedziałam że muszę to wypróbować:) Jest to zapiekany camembert z malinami. Tak tak z malinami:)) Pewnie się zdziwiłyście jak połączyć ser pleśniowy i maliny,ja od razu się zastanawiałam jak to będzie smakować:) Zrobiłam i muszę przyznać że przepyszne to jest:)

Potrzebujemy:
* ser camembert
* maliny
* świeży tymianek
* oliwa z oliwek
* szczypta soli

Na początek nastawiamy piekarnik na 200st.C. Następnie bierzemy ser i odcinami jego górną część. Kładziemy maliny posypujemy szczyptą soli i kładziemy listki tymianku.Lekko skrapiamy oliwą a następnie ,,zamykamy". Tak przygotowaną przystawkę wkładamy do piekarnika na niecałe 15 min(najlepiej doglądać).








33 komentarze:

  1. ale smakowicie wygląda, chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam!:)
    świetny blog! obserwujemy?

    http://okno-buntowniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pysznie wygląda i pewnie tak samo smakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurde! WYgląda zabójczo, z miłą chęcią bym to spróbowała:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs:) www.buycheaplookfit.blogspot.com:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Narobiłaś mi smaka! Wygląda niesamowicie ;) Jestem ciekawa jak smakuje ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  6. co tu zaglądam, to masz lepsze zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepysznie to wyglada i pewnie tak samo smakuje. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Z takim połączeniem jeszcze nigdy się nie spotkałam - jestem ciekawa jak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglad mnie powalil:) ciekawa jestem czy by mi posmakowało bo z reguly nie stosuje takich polaczen:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie ale uwierz że pycha:)

      Usuń
  10. Nie byłam przekonana ale muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jadłam taki ser tylko z żurawinami, ale z malinami wygląda równie apetycznie. Wypróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam camembert !!!! nie wiedziałam, że w taki sposób można to też przyrządzić. Koniecznie sobie zrobię! Pozdrawiam, Monika ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmm wyglada apetycznie :)
    Wpadnij też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacja - uwielbiam wszystkie dania, w ktorych sklad wchodzi camembert - czy jako dodaek czy glowna zakaska- jak w Twoim przypadku. ma tak uniwersalny smak, ze po prostu jest idealny do wszystkiego:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy by mi do głowy nie przyszło połączenie tych dwóch produktów ;) Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. totalnie nie umiem sobie wyobrazić jak to smakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nowatorskie pomieszanie smaków ;) super, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny i estetyczny pomysł:) na pewno wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śledzę Twoją stronę od dłuższego czasu :) świetna zmiana fryzury, a przepis... chętnie wypróbuję wynalazku :)

    Zapraszam do mnie i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem ciekawa jak to smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. widziałam już podobny przepis, tak pięknie wygląda że z chęcią bym zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pewno wypróbuje ten przepis, bo lubię takie smaki, ale najbardziej przekonały mnie Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale ten ser kusi, aż mam ochotę zjeść monitor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger