Jesiennie ech...:/

Brr...zimno,deszczowo,ponuro i brzydko:/ Nie wiem jak wy ale ja nie lubię jesieni,nie lubię tego ubierania się na cebulkę,tych deszczowych brzydkich dni blee:) Niestety taka jest kolej i jesień musimy jakoś znieść więc staram się już nie marudzić. Dzisiaj pomyślałam że jakoś wykorzystam ten dzień i porobiłam trochę fotek z jesiennymi akcentami:)Same zobaczcie:)







No i niestety ja już się pakuję do szpitala bo na dniach będę szła jak tylko zwolni się miejsce:/ Biorę ze sobą laptopa więc będę się starać do was zaglądać :)

18 komentarzy:

  1. super profesjonalne zdjęcia! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się te jesienne klimaty bardzo podobają. Lubię zmiany pór roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są piękne! Ja tam lubię jesień ^^


    Zapraszam do nas :*

    martaandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też zimno..deszczowo..;(
    jesień i zima to najgorsze dla mnie pory roku..

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia. Ja też nienawidzę jesieni ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, szkoda że ta jesień jest wyjątkowo brzydka:(

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia, jak zwykle u Ciebie:) 3maj się mocno, mam nadzieję, że wszystko będzie okej i szybko do nas wrócisz;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjecia! :) Masz talent :))
    Znowu do szpitala? ;( w takim razie zycze ci szybkiego powrotu do domu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne zdjęcia. :) U mnie szaro-buro, nawet burza przeszła z gradem. Nie chciało mi się wychodzić z domu;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są piękne. Ja tam jesień uwielbiam, zwłaszcza za kolory, którymi nas otacza. Twoje zdjęcie, oddają nadchodzącą jesień, bo są jeszcze widoczne na nich letnie barwy, dużo zieleni. 3maj się ciepło i wracaj szybko do nas. Życzę Ci dużo zdrowia. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesień jest piękna, wystarczy znaleźć jej kilka pozytywnych stron i można żyć :)
    Pozdrawiam, Misha

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne zdjęcia Justynko!!! Masz oko!
    Zdrówka :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Very pretty images. BOSKO!

    Dear, I published new outfit photos and I would truly appreciate your thoughts <3
    HAPPY WEEKEND

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia!!! Lubię tego typu fotografię:) Pozdrawiam bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger