Zakupy kosmetyczne

Niestety i mnie dopadło przeziębienie ech...cały tydzień leżałam w łóżku i nie miałam na nic siły ale już jest lepiej więc nie mogłam was zaniedbać i dodaję taki mały post z ostatnich zakupów kosmetycznych:)
No więc kupiłam:

A teraz kilka słów o nich na pierwszy rzut idzie :
                                                                       *żel do twarzy Under twenty
Żel ten super oczyszcza twarz. Jest bardo wydajny i podczas mycia super się pieni. Jedynym minusem to jest to że bardzo szczypie w oczy więc trzeba uważać. Posiadam z tej samej serii również tonik i z tych obu produktów jestem zadowolona:)


                                                          *jedwab Biosilk
Jest to mój ulubiony jedwab do włosów jaki miałam. Używam go na mokre włosy zaraz po umyciu dzięki czemu potem włosy super się rozczesują. No ale na suche również wcieram wtedy są super wygładzone i się błyszczą:) Do tego wszystkiego cudownie pachnie na włosach przez kilka godz.

                                                         * zmywacz do paznokci Sensique
Jest to najgorszy zmywacz jaki miałam. Po pierwsze ma straszny zapach podchodzi mi nawet pod jakąś benzynę(wiem dziwne skojarzenie). Po drugie wcale nie zmywa,trzeba trzeć sporo czasu żeby usunął lakier. Dodatkowo po jego użyciu paznokcie dziwnie mi zaczęły się jak by łuszczyć tak delikatnie jak by się rozdwajały. Nigdy więcej już nie użyje tego zmywacza i nie polecam nikomu.

                                                             *lakier Miss Sporty
Hmm...kolor jest ładny ale co z tego jak smuży:( Dałam dwie warstwy i były zacieki co nieładnie wyglądało. Nie dawałam trzeciej warstwy bo nie miałam czasu być może wtedy wyglądało by lepiej ale i zapewne trzeba było by czekać dłużej aż wyschnie. Ja go użyłam jako bazowy do frencha(niestety nie zrobiłam zdjęć)i spokojnie jakies 4 dni miałam na paznokciach więc jest trwały:)

                                                          *lakier Golden Rose
 Co tu dużo mówić uwielbiam go:) Uwielbiam wszystkie lakier Golden Rose z serii Rich Color. Wystarczy jedna warstwa i już są świetnie pokryte chociaż ja zawsze daję dwie bo uważam że jest jeszcze lepiej:) Do tego mają super szeroki pędzelek dzięki któremu wygodnie się maluje. Również plus za to że szybko wysycha a to jest dla mnie bardzo ważne. No i świetnie trzyma się kilka dni na paznokciach więc co tu dużo mówić naprawdę polecam te lakiery a wybór kolorów jest bardzo fajny:)


67 komentarzy:

  1. O jej jakie cudowne pazurki <3 Oddaj mi je <3 ;) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam ten jedwab do włosów,zapach rzeczywiście utrzymuje się ho ho na włosach :)) cudny lakier,na pewno będe na niego polować :))
    obserwuję! i zapraszam do siebie na rozdanie http://thezuuzaa.blogspot.com/2013/09/321rozdanie.html :))

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ten róż z Miss sporty, jest śliczny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować tego jadwabu do włosów, bo mam duże problemy z ich rozczesaniem, a w szczególności na mokro. Fajne bransoletki z Lilou! :) Też nie znoszę oczekiwania na wyschnięcie lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi what a cute nice blog honey you have.....My name isMarie I am a Blogger based in italy and I was wandering if we could follow each other GFC bloglovin
    Let me know I will follow back as always! Love Marie.
    www.mariezamboli.com
    www.mariezamboli.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy. Większość z nich miałam jak np. zmywacz do paznokci i byłam z niego zadowolona. Dla mnie tam każdy zmywacz śmierdzi:) jedwab i tonik do buzi to również dobre produkty. Lakiery z Golden Rose są cudowne, a ten kolor piękny i teraz bardzo na czasie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. masz prześliczne paznokcie :) golden rose wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam mnóstwo rzeczy z under twenty i bardzo jestem z tej firmy zadowolona ]

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne lakiery :) Będę pamiętać by unikać tego zmywacza.

    OdpowiedzUsuń
  10. lakiery golden rose są cudowne! :-) żeby jeszcze bardziej trwałe były to już wogóle bajka :-D Mnie też dopadło przeziębienie,tuż po grypie żołądkowej masakra... Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to współczuję i życzę duużo zdrówka:)

      Usuń
  11. Ostatni lakier jest piekny ;)
    PS super masz paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ten żel z undertwenty, juz prawie koncze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba skuszę się na jedwab :D

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny lakier do paznokci :) pięknie wygląda
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję :* twoje zdjęcia bardzo przyciągają uwagę..!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne paznokcie oraz ich kolor <3
    Świetny blog!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Również uwielbiam biosilk, a lakier pięknie prezentuje się na paznokciach, świetny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziekuje u Ciebie też jest slicznie :)
    super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice nail polish colour!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten biosilk jest świetny,a Ty masz boskie te pazurki kochana:):*

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny lakier :)
    veneaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też uwielbiam biosilk, chociaż ja zawsze kupuję tą malutką wersję. Uwielbiam ją, jest taka urocza ! Lubię też golden rosy - mam cudowną czerwień :) a miss sporty ? dziwię się, że się smuży...mi zawsze dobrze się sprawował.:(
    no nic. pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zawsze biorę ten mały Biosilk ale teraz ten większy był na promocji w Rossmanie więc się skusiłam:)

      Usuń
  23. Fajne zakupy:) Używałem kiedyś Under 20 ale byłem uczulony na jeden ze składników:(

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/work.html

    OdpowiedzUsuń
  24. też używam kosmetyków under20 :) a lakier do paznokci ma piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ten zmywacz to rzeczywiście porażka! już mnie palce bolały od tarcia wacikiem a lakier cały czas był na paznokciach... a ten Twój lakier z GR ma cudowny kolor, chyba nigdy nie przestanę ubóstwiać mięty na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Boski miętusek na paznokciach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny kolor lakieru do paznokci!. Życzę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam ten beżowy lakier i u mnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny jest ten lakier z Golden Rose i jedwab. Co prawda nie mialam tego lakieru ale zamierzam sie skusic. :) A co do jedwabiu to tez go uwielbiam ale ja kupuje w mniejszej buteleczce.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten lakierek z Golden Rose ma świetny kolorek i jak tylko będę gdzieś w pobliżu stoiska to na pewno się za nim rozejrzę :P Zapraszam Cię również w wolnej chwili na filmik makijażowy w najnowszej notce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jedwabiu używałam do tej pory tylko "na mokro", ale spróbuje też na sucho. Lakiery z GR też koniecznie muszę wypróbować! :)

    Zapraszam do siebie:

    www.mysweetbody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jedwabiu używałam do tej pory tylko "na mokro", ale spróbuje też na sucho. Lakiery z GR też koniecznie muszę wypróbować! :)

    Zapraszam do siebie:

    www.mysweetbody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam na suche,super wtedy wygładza:)

      Usuń
  33. Miałam ten Biosilk, śliczne kolorki lakierów :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. nie lubie biosilka bo ma alko w skladzie, ale lakier mietowy super, mam z tej serii ciemny fiolet, szkoda tylko ze ma taki pedzelek wielki
    zapraszam do mnie i do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Biosilk ma fajny jedwab w psikaczu ,który służy własnie do lepszego rozczesywania włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dzięki za info,na pewno się za nim rozejrzę:)

      Usuń
  36. Nabrałam ochoty na zakupy :D
    Piękne zdjęcia takie delikatne ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. u mnie też się ostatnio ten zmywacz nie sprawdził/ i nie wiem co sie stało, ale używałam go już nie raz i wszystko było ok.

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne kolorki lakierów :DD

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne kolorki lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też uwielbiam lakiery golden rose i jedwab z biosilku :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  41. prześliczny ten miętkowy lakier! *.*

    OdpowiedzUsuń
  42. boski!!!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Lakiery mają prześliczne odcienie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie polecam tego jedwabiu, bo ma alkohol w skłądzie i na dłuższą metę robi włosom niezłą krzywdę. Ale polecam np. jedwab CHI albo serum witaminowe do końcówek z Biowaxa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jedwab stosuję ze 2 lata i ja jestem zadowolona:) Ale chętnie wypróbuję ten CHI bądź Biowax:)Dzięki za radę:)

      Usuń
  45. Piękne lakiery :) też lubię jak pędzelek jest szeroki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam kupować kosmetyki :-) a ten miętowy lakier prześliczny! no i w dodatku sama wiem, że genialnie maluje się nim płytkę paznokcia, zakup jak najbardziej na tak :-)) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  47. Lakiery GR też bardzo lubię, ta seria jest niezwykle udana. Szeroki pędzelek świetnie maluje!

    OdpowiedzUsuń
  48. Od dawna chcę kupić jakiś lakier z tej serii z GR, ale jakoś nigdy nie przytrafiła się taka sytuacja, żebym miała pieniądze i akurat je gdzieś widziała :P A ten lakier z MS miałam jakieś 3 lata temu i przy 3 warstwach wyglądał super, ale schnął wieki.. :P nie wiem, czemu jest w serii Clubbing Colors :P

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękny lakier! I uwielbiam te pędzelki GR!

    OdpowiedzUsuń
  50. mam identyczny kolorek z Miss Sporty ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczny ten kolorek na pazurkach ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ojej :( Sesnique Ci nie odpowiada? Szkoda. Ja go bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  53. miętowe pazurki jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger