Zły dzień :(

Na początku chciałam wam bardzo podziękować za wszystkie miłe słowa pod poprzednim postem,za to że jesteście ze mną:* Dzisiaj mam okropnie zły dzień. Jak wspominałam od piątku jestem w szpitalu więc pewnie wiecie że miło tu nie jest:/ Nie wiem co mam do was napisać żeby nie zanudzać bo to nie miał być blog o moim zdrowiu i użalaniu się. Wiele z was pisze do mnie żebym dała znać co słychać,więc jest nieciekawie. Od dzisiaj miałam brać nowy lek i przez to jestem w szpitalu ponieważ codziennie muszą kontrolować jego normę we krwi żeby ustalić jaką dawkę mam brać. Teraz lekarz mi mówi że jednak od jutra:/Świetnie już jestem jeden dzień w plecy:/ Do tego okazało się że mam coś z wątrobą bo mam podwyższone enzymy i dostawałam przez weekend kroplówki ale dzisiaj lekarz powiedział że nie ma poprawy i pewnie dalej czekają mnie kroplówki:/
Tak to cały dzień się zanudzam bo co tu robić,leże czytam gazety i przeglądam wasze blogi:)


60 komentarzy:

  1. Współczuję, mam nadzieję że wszystko się unormuje i szybko wyjdziesz ze szpitala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam taką nadzieję:)

      Usuń
  2. głowa do góry! z pewnością wszystko się ułoży, wykorzystaj ten wolny czas na czytanie prasy i/lub książek kochana ;) ;*
    pozdrawiam i zapraszam do mnie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na książkach się nie mogę skupić a gazety przeglądam ale ile można:)

      Usuń
  3. Współczuj.e Ci i mam nadzieję, że szybko z tego wyjdziesz ♥

    ♥ niikablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. złe dni są częścią naszego życia ! A wiec nie ma co się załamywać, będzie okej <3
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mam za dużo tych złych dni:/

      Usuń
  5. Justynko, fajnie, że napisałaś :)
    Dużo siły i pozytywnej energii, buziaki :*
    Pisz do nas jak najczęściej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję:)
      Ok będę pisać:)

      Usuń
  6. Zdrowiej ! :) fajny post :) i dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracaj do zdrówka!! Trzymam kciuki, żeby wszystko wróciło do normy :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę dużo zdrowia i siły, na pewno wszystko się ułoży :* pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Współczuje Ci Kochana. ja byłam w tamtym roku w szpitalu ale maiłam operacje ja struny głosowe wiec wiem co czujesz i wiem jak to jest :/ tyle masz dobrze ze bez zabiegów czyli bez bólu :/

    a szkoda gaDAc...zycie krótkie a codziennie coraz gorzej..ciezko i do d...y :/

    zycze zdrowie naprawde z całego serrca :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to kochana też niestety swoje przeżyłaś:(Mam nadzieję że u Ciebie już wszystko dobrze:)
      No niestety życie czasami płata nam takie figle:/
      Nie dziękuję:)

      Usuń
  10. Moja siostra po operacji siedziała prawie miesiąc, żeby ustalili jej dawki leku... Dawno mogła wyjść, bo wszystko było ok, tylko ten lek. Ale na prawdę nie martw się, musisz to wytrzymać, żeby wszystko było jak najlepiej :) trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. w takich sytuacjach nigdy nie wiem co napisać/ życzyć zdrowia i szybkiego powrotu do domu bo tam człowiek najszybciej dochodzi do siebie. Trzymaj się dzielnie i nie daj się szpitalnej depresi/ znam ten stan więc trzymam mocno kciuki, aby wszystko poszło po Twojej myśli ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana życzę szybkiego wyjścia ze szpitala... tam przebywać chyba nikt nie lubi... wiem, że łatwo mi mówić ale grunt to pozytywne nastawienie... to już 50% sukcesu... a dalej reszta się już sama ułoży... ściskam :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję:) No szpitale są okropne ale co zrobić:/

      Usuń
  13. Jejku, szybkiego wyjścia Ci życzę, chociaż nigdy jeszcze nie byłam w szpitalu to współczuję :( ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. ojeja no to rzeczywiście średnio... :/ współczuję Ci, mam nadzieję, że jakoś tam wytrwasz i szybko wrócisz do zdrowia :) trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Głowa do góry ! Też jestem chorowita ale pamiętaj po burzy zawsze wychodzi słońce ;-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostawiłaś komentarz u mnie i tak do Ciebie trafiłam. I na pewno zostanę na dłużej. To pierwszy post jaki u Ciebie przeczytałam - robisz piękne zdjęcia, wszystko jest tutaj takie ładne, zostaję i czytam dalej :)
    Wszystkiego zdrowego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bardzo mi miło i zapraszam częściej:)

      Usuń
  17. Oj bardzo współczuję pobytu w szpitalu. Doskonale Cię rozumiem :( Trzymaj się cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Współczuję konieczności pobytu w szpitalu. Ale skoro już tak musi być, to może jak wspomniano wyżej, warto wykorzystać ten czas na czytanie, myślenie etc. :) Bo później jak życie wróci do normy to czasu znów będzie na to zbyt mało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślenie to mi już chyba nie jest wskazane:)

      Usuń
  19. Bardzo Ci współczuje. Życzę Ci żebyś jak najszybciej uporała się z problemem i wracała do domu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdrowiej kochana i wracaj do domu! ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. W takim razie życzę Ci dużo dużo zdrowia i pogody ducha!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana, zdrowiej szybciutko i wracaj do domku! głowa do góry :*

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie też zły dzień..

    powodzenia.. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wracaj szybko do zdrowia! :)
    http://klaudia-duska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze że piszesz do Nas i przeglądasz różne blogi jak i widzę że czasopisma. :) Przynajmniej umilasz sobie czas i sprawiasz że czas nieco szybciej leci. ;0)
    Wracaj do domu i zdrowia szybko! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger