Instagram mix

Nigdy nie dodawałam takiego postu więc sporo tych zdjęć się zebrało.Jeśli podobają wam się takie posty to będę częściej dodawać:)

No więc oto i one:)

1.Na rybach  2.wasa na kolację  3.idziemy robić zdjęcia  4.babeczki  5.odpoczywamy  6.kart do h&m  7.malujemy paznokcie  8.ja

1.inspiruję się na zszywka.pl  2.pazury  3.chińszczyzna 4.znów ja :P  5.koszulki  6.sok z natki pietruszki  7.kolejne pazury  8.sok z buraczków

1.buty i leginsy  2.płaszczyk upatrzony w gazecie  3.poduszki z empiku  4.bransoletki Tous od Bellast  5.mój Nikon  6.kotek  7.camembert zapiekany z malinami  8.po zakupach

Zapraszam na mój Instagram

Chciałam wam podziękować za życzenia pod poprzednim postem,dziękuję ślicznie i oby się spełniły:) Niektóre z was życzyły mi szybkiego powrotu do domu więc chyba jutro się to spełni:))

19 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad zakupem tych poduszek z Empiku :D Świetny mix :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia! dodawaj takie posty, koniecznie :)
    i cieszę się, że wracasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem jak najbardziej na tak jesli chodzi o takie posty :) to ciekawe urozmaicenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rób więcej takich postów ♥♥
    Świetne mixy ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. no proszę jakie piękne bransoletki tous :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kotek śliczny, ale czy przypadkiem nie miał kociego kataru? Bo ma zabrudzony nosek i oczka...

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie posty. :)
    Nikon. <3 Jakim obiektywem operujesz? ;)
    I kot zawładnął moim sercem, oj tak! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie u Ciebie :-) a zdjęcia- rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  9. sok buraczkowy jest straszny, ale z pietruszki lubię:) natomiast domyślam się czemu musisz je pić, żelazo:( :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właściwie robię sobie taki koktajl, wrzucam banana, kiwi, jabłko i natkę pietruszki plus wodę aby to wszystko rozrzedzić:) i jest pycha:)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger