Jesienne dekoracje

Ja nadal jestem w szpitalu i czas płynie mi tu wolno. Dzisiaj okazało się że wyniki  z wątroby mam jeszcze bardziej zawyżone więc nadal muszę dostawać kroplówki i jutro mam mieć usg jamy brzusznej. No nic zobaczymy co to będzie,oby mi to przeszło.Ale koniec marudzenia:)
Leżąc tak w łóżku w tej ,,cudownej" szpitalnej sali pomyślałam że przejrzę na internecie pomysły na jesienne dekoracje. Bardzo lubię inspirować się takimi pomysłami i potem je wykorzystywać u siebie. Same zobaczcie jakie ładne dekoracje można stworzyć z dyni,jarzębiny czy suszonych liści:)
Może i was zainspiruję:)
















I jak,spodobały wam się któreś z tych? A może macie jakieś swoje pomysły i pokazywałyście u siebie na blogu to dajcie znać i zajrzę co wymodziłyście :)

19 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje ♥♥♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne inspiracje! chyba sama coś poszukam i dodam taki post! świetnie się oglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne... ale bałabym się, że te liście sę zapalą od świeczek :) zdrowiej słonko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne dekoracje można się zainspirować ;))
    ja sama chcę coś takiego zrobić np jeśli chodzi o świeczki ;))
    Zapraszam na nowy post ;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te dekoracje :)
    Trzymaj się Justynko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje! Bardzo podobają mi się dynie w czarnych latarenkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 pierwsze inspiracje mi się najbardziej spodobały:))

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ale to bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dekoracje piękne, a Ty wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o tak tak :) śledzę prasę kolorową systematycznie... w grazii jest teraz ta karta i kolejne kupony rabatowe na 12 i 13 pazdziernik.... juz zaczynaja sie promocje i wyprzedaże :) więc trzeba z nich korzystać :) buziam i życzę szybkiego powrotu do zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje i zdjęcia! Chyba czas wystawić dynię przed dom :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje! Obawiałabym się jedynie tych liści przy świeczkach że się zapalą ale fajnie ten efekt wygląda! :D
    Co do bukietu róż z liści robię taki co kilka lat, jw niedzielę wychodzę na spacer, nazbieram liści i planuję taki zrobić. ;) Fajnie tez wygląda z brokatem i popsikany lakierem, wtedy ładnie się trzyma i błyszczy. :))
    Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne inspiracje :) a może na poprawę humoru zajrzysz do mnie do wygrania pudełeczko FJBOX z biżuterią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogalbys powiedziec jaki jest to numer lakieru? :)
    http://tyyna.blogspot.com/2012/08/lakier-winylowy-art-de-lautrec.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger